• hemlig02

Varför plutar alla tonårsbrudar med munnen på foto?!

Överallt på nätet ser man bilder på tonårstjejer (och äldre) med plutande munnar. Det ser ju urlöjligt ut!  Bilderna är gärna sånna som de tagit på sig själva i spegeln. VARFÖR gör "alla" så?! Vad är det med plutande munnar som ska göra bilden så snygg?!  *känner mig gammal som inte fattar*

• Svar på tråden Varför plutar alla tonårsbrudar med munnen på foto?!
  • idiblon yes

Jag trodde också det såg halvsnyggt ut en gång i tiden.

Jag vet faktiskt inte vad det är som gör det, men det ser för hemskt ut, ja.

Vilar vid denna källa...
  • 071001

Jag kallar det för facebook-posen alt fjortis-posen för så ser alla ut där. Jag har en egen variant av den här på min presbild, dvs fotat mig själv på nära håll, fast utan plut.

• Jezamine

De där bilderna där de glor under lugg med ögonen pekande upp "i sydväst".Fattar inte..men de tror väl de är snygga.

Avstängd tills vidare
  • Musse Moj

Håller med det ser skit löjligt ut. Hade en arbetskamrat som hela tiden gjorde så på personalfestens bilde. Överallt var denna plutande mun.
    Tror de tror att de ser så himla snygga ut, men näää de ser bara löjliga ut.

• 071001

Jezamine, precis som jag gör på min bild, hehehe

• hemlig02
    Jezamine skrev 2010-06-09 10:56:40 följande:
    De där bilderna där de glor under lugg med ögonen pekande upp "i sydväst".Fattar inte..men de tror väl de är snygga.
    Avstängd tills vidare
    Mycket bra beskrivning!  
  • Bedan

Jag tycker den snyggaste posen som många tonårsbrudar, inklusive ett syskonbarn, lagt sig till med är när de putar med munnen och samtidigt skrynklar ihop fejset. Typ tittar under lugg, rynkar pannan och putar med munnen samtidigt som de kniper lite med den så de ser sura ut men plutiga ut. Snyggt som fan Skrattande

• Jezamine
    071001 skrev 2010-06-09 10:58:44 följande:
    Jezamine, precis som jag gör på min bild, hehehe
    Ja du gör tappra försök.Drömmer
    Avstängd tills vidare
  • Förälskad

Haha.. Ja, det så så märkligt ut. Kanske är det så att man tror att läpparna ser större ut? Tråkigt när man tittar på foton när man ligger på hemmet och har insett att det ser för jäkligt ut.

• idiblon yes

Jag har haft plutmunsbilder som presbilder på fl flera gånger förr! Kanske ska leta upp dem igen!

Vilar vid denna källa...
Svar på tråden Varför plutar alla tonårsbrudar med munnen på foto?!