• Anonym (Tjejen i Hörnet)

Hjälp jag har blivit Pervers!

Hej Tjejer (och alla killar som tror jag kommer prata snusk)

Jag har testade en sak i helgen, som jag lovade mig själv att aldrig göra.
    Men jag gjorde det, och jag Älskade det!
    Det var brutalt, jobbigt och gjorde till och med ganska ont.. Men samtidigt, har jag aldrig fått sådan orgasm. Shit trodde jag kissat på mig när vi va klara. Och trotts ömhet och extrem utmatninga har jag aldrig kännt mig så sexuellt tillfredstäld i hela mitt liv.

Det handlar om något så vidrigt och (för mig iaf.) kvinoförnedrande som ANALSEX.

Min Kille har tjatat och tjatat om att få pröva att stoppa den i Rumpan på mig, och i helgen försökte vi (Tack alla ni som skrivit och gett tip och råd på forumet). Det var jobbigt, och tog lång tid, och när han väl fick in den så pass mycket att vi kunde börja köra, gjorde det så ont så jag trodde jag skulle dö.
    Men sen, när han fick in gunget, och började ta mig på klitan samtidigt.. Jag var helt såld.

Jag har inte kunnat sluta tänka på det, jag blir tokig, jag har till och med Porr surfat (Jag har aldrig tidigare varit intresserad av porr men). Jag vill göra det igen, Fan jag har velat göra det hela veckan, men jag skäms så.

Finns det nån där ute som haft en sådan "Aha"-Upplevelse i sängkamaren, eller har jag bara gått och blivit Pervers?

• Svar på tråden Hjälp jag har blivit Pervers!
  • Pickeli

Men kom igen, analsex är jättevanligt. Var glad att du hittat något som du gillar!

Google it!
  • robost

Jag kan förstå din oro.
     Men jag tror helt enkelt du aldrig blivit helt sexuellt tillfredställd tidigare.
    Det behöver inte vara det Anala samlaget, utan känslan av underkastelse som fick dig att gå igång så.
    En så kallad Superorgasm har lika mycket med upphätsning att göra som fysik stimulans.
    Om du sedan tänder på att se andra männsikor göra samma sak som du (Porren), kan det bero på en längtan att återuppleva sitvationen.
    Du är INTE pervers du är bara en Sökare, som kanske äntligen funnit: Din Grej i sängkammern.

Prova igen du och se om det blir samma igen?

Jag är inte sexolog, men jag vet vad jag pratar om.
  • Anonym (oxå pervers)

Aldrig tror jag då jag gör de grejer jag kommer på att vi ska göra. Väldigt glad för din skull är jag då alla är värda att kääna så som du gör och känna så ofta.

Svaret på din fråga är: Ja, du är pervers. Grattis!

• Tidsadverbial

Till skillnad från robost tror jag att det mycket väl kan vara den anala stimulansen som gjorde att du fick en skönare orgasm. Jag vet av erfarenhet att den orgasm man får vid anal stimulans samtidigt som klitorisstimulans känns annorlunda än vad en "vanlig" orgasm gör. Jag har nog aldrig fått en sån där aha-upplevelse som du beskriver, men jag har full förståelse för att du gillar analsex. Det är ju superhärligt! :D Om du vill kalla dig pervers är upp till dig, själv tycker jag inte det finns nåt perverst över analsex ;)

• Anonym (oxå pervers)

Kom igen!
    Pervers är bra.
    Pervers betyder att man testar gränser för det invanda.
    Pervers betyder att man är öppen för det andra ser ner på.
    Pervers betyder att man tillåter sig njuta av det som ger en njutning trots att man egemtligen inte ska.
    Pervers är att vara fri att agera under eget ansvar och inte styrd av andras åsikter om vad man bör.

• redneck girl

pervers? ska nog mer till innan du kan kalla dig det;) de flesta tar den nog i baken ibland.ombyte förnöjer vet du.

• Anonym (salamin)

Du har absolut ingenting att skämmas över!!! :) Var glad att du / ni hittat nåt som du njuter av och tycker om!!!! Kör hårt (och använd glidmedel!)

:D

• namera

Kvinnoförnedring, enligt mig, är när man som kvinna undviker vissa sexuella saker för att de är tabu att tycka om som tjej. Grattis till aha-upplevelsen! Och pervers definierar nog var och en av oss enligt våra egna erfarenheter. Jisses, när jag började ha sex kändes det ju perverst med missionären.

Vår älskade son, BF 2010-07-25
  • Anonym

Kul att ni prövat nu! Och jösses, inte e du pervers, hahaha! Analsex är definitivt inget kvinnoförnedrande. Det är väl bara kul att vi har ytterliggare ett hål att använda till njutning

• Anonym

Hur kan du tycka att det var förnedrande om du ställde upp på det frivilligt och dessutom tyckte om det?

• Anonym (oxå pervers)

Tänk den härliga känslan som infinner sig när man gör något som man "vet" är väldigt "fel" och att man njuter av det. Det blir ju bara bättre av att minnas njutningen efteråt samtidigt som man känner att man gått över en gräns. Titta på kollegan på jobbet och tänka att han inte vet vad jag gjorde igår. Att då njuta av  sin perversion.

Att det finns minst tio miljoner människor som samma sak dagligen spelar ingen roll. Det är vad man känner själv som räknas.

• de Robespierre
    Anonym (oxå pervers) skrev 2010-06-10 13:47:30 följande:
    Tänk den härliga känslan som infinner sig när man gör något som man "vet" är väldigt "fel" och att man njuter av det. Det blir ju bara bättre av att minnas njutningen efteråt samtidigt som man känner att man gått över en gräns. Titta på kollegan på jobbet och tänka att han inte vet vad jag gjorde igår. Att då njuta av  sin perversion.

Att det finns minst tio miljoner människor som samma sak dagligen spelar ingen roll. Det är vad man känner själv som räknas.
    Ergo: Om saker inte var tabu så skulle vi förlora en massa njutning?
  • Anonym (oxå pervers)
    de Robespierre skrev 2010-06-10 14:11:47 följande:
    Ergo: Om saker inte var tabu så skulle vi förlora en massa njutning?
    Helt klart. Det gäller för alla. Skillnaden är vilka saker som kittlar skammen.
  • de Robespierre
    Anonym (oxå pervers) skrev 2010-06-10 14:18:50 följande:
    Helt klart. Det gäller för alla. Skillnaden är vilka saker som kittlar skammen.
    Då är avdramatiseringen av t.ex analsex kontraproduktivt.
  • Anonym (oxå pervers)
    de Robespierre skrev 2010-06-10 14:23:18 följande:
    Då är avdramatiseringen av t.ex analsex kontraproduktivt.
    Snarare meningslöst då det bara ändrar gränsen men inte tar bort den. Det som behövs är att alla ska känna att de kan tillåta sig att njuta av att njuta av handlingar som ligger utanför det invanda i deras liv. Att vi accepterar andras gränser och att vi därmed litar på att inte fördömas för att vi överskrider våra egna. För överskrider våra egna gränser gör vi hela livet annars skulle vi vare sig kunna kramas eller ha sex överhuvudtaget.
  • de Robespierre
    Anonym (oxå pervers) skrev 2010-06-10 14:52:20 följande:
    Snarare meningslöst då det bara ändrar gränsen men inte tar bort den. Det som behövs är att alla ska känna att de kan tillåta sig att njuta av att njuta av handlingar som ligger utanför det invanda i deras liv. Att vi accepterar andras gränser och att vi därmed litar på att inte fördömas för att vi överskrider våra egna. För överskrider våra egna gränser gör vi hela livet annars skulle vi vare sig kunna kramas eller ha sex överhuvudtaget.
    Mitt inlägg var bara ett sätt att hårddra ett resonemang och ett sätt att leka med tanken om just varför vi är så fashinerade av just att bryta tabun. Inget annat.

Har personligen upplevt ett "uppvaknande" som TS beskriver. Inget var planerat, och vi testade lite tafatt som man ofta gör för se hur det är. Hon var som de flesta lite tveksam men hon ville testa i allafall. Tydligen var det uppskattat. För det dröjde inte så länge föränn det blev mer och mer en återkommande sak. Efter en tid så blev det även lek med buttplugs, dildos och filmer med inriktning på just detta tema - med henne som drivande faktor. Så hon gick från att ligga sked och försiktig testa till att stå på all fyra med rumpan i vädret och skinkorna isärdragna med sina händer på något år. Allt på hennes eget initiativ.

Men alla är olika. Gillar man det inte så finns det så mycket annat.

• Anonym (oxå pervers)
    de Robespierre skrev 2010-06-10 15:46:08 följande:
    Mitt inlägg var bara ett sätt att hårddra ett resonemang och ett sätt att leka med tanken om just varför vi är så fashinerade av just att bryta tabun. Inget annat.

Har personligen upplevt ett "uppvaknande" som TS beskriver. Inget var planerat, och vi testade lite tafatt som man ofta gör för se hur det är. Hon var som de flesta lite tveksam men hon ville testa i allafall. Tydligen var det uppskattat. För det dröjde inte så länge föränn det blev mer och mer en återkommande sak. Efter en tid så blev det även lek med buttplugs, dildos och filmer med inriktning på just detta tema - med henne som drivande faktor. Så hon gick från att ligga sked och försiktig testa till att stå på all fyra med rumpan i vädret och skinkorna isärdragna med sina händer på något år. Allt på hennes eget initiativ.

Men alla är olika. Gillar man det inte så finns det så mycket annat.

Precis.
Svar på tråden Hjälp jag har blivit Pervers!