Hjälp jag har blivit Pervers!
Hej Tjejer (och alla killar som tror jag kommer prata snusk)
Jag har testade en sak i helgen, som jag lovade mig själv att aldrig göra.
Men jag gjorde det, och jag Älskade det!
Det var brutalt, jobbigt och gjorde till och med ganska ont.. Men samtidigt, har jag aldrig fått sådan orgasm. Shit trodde jag kissat på mig när vi va klara. Och trotts ömhet och extrem utmatninga har jag aldrig kännt mig så sexuellt tillfredstäld i hela mitt liv.
Det handlar om något så vidrigt och (för mig iaf.) kvinoförnedrande som ANALSEX.
Min Kille har tjatat och tjatat om att få pröva att stoppa den i Rumpan på mig, och i helgen försökte vi (Tack alla ni som skrivit och gett tip och råd på forumet). Det var jobbigt, och tog lång tid, och när han väl fick in den så pass mycket att vi kunde börja köra, gjorde det så ont så jag trodde jag skulle dö.
Men sen, när han fick in gunget, och började ta mig på klitan samtidigt.. Jag var helt såld.
Jag har inte kunnat sluta tänka på det, jag blir tokig, jag har till och med Porr surfat (Jag har aldrig tidigare varit intresserad av porr men). Jag vill göra det igen, Fan jag har velat göra det hela veckan, men jag skäms så.
Finns det nån där ute som haft en sådan "Aha"-Upplevelse i sängkamaren, eller har jag bara gått och blivit Pervers?