Tips på bra ståbräda till Emmaljunga City Cross?
Har en Emmaljunga City Cross som jag ska köpa en ståbräda till.
Någon som har tips på en bra ståbräda som man lätt hakar på/av och som inte är allt för dryg att köra med?
Har en Emmaljunga City Cross som jag ska köpa en ståbräda till.
Någon som har tips på en bra ståbräda som man lätt hakar på/av och som inte är allt för dryg att köra med?
Den jag har skruvas tyvärr fast. Fick med en rem för att hänga upp den, men fattade inte riktigt hur det var tänkt så jag har satt fast egen hake och knytit en "rem" under själva brädan för att någorlunda enkelt kunna hänga upp den. Det går väl inte precis att ta ut stegen när ståbrädan är nerfälld, men när jag fällt upp den med "min anordning" stör den mig inte alls när jag går.
Det är förresten emmaljungas jag pratar om.
tror att buggy board maxi ska passa utöver emmaljungas egna. Den kan man iaf knäppa på å av.
Det är förresten emmaljungas jag pratar om.
Jaha, då har jag lyckats få den gamla modellen trots att jag köpte den innan påsk. Jag blev väldigt paff att den inte gick att knäppa loss lite enkelt, men samtidigt tycker jag det funkar relativt bra med att bara hänga upp den eftesom min pojk vill stå på den ena sekunden och av andra sekunden. Fast visst, det är säkert minst lika enkelt att knäppa loss den och lägga den i varukorgen...
De grå plastplupparna jag har går inte att rubba. Det sitter någon liten smal sträng med svart plast där som hindrar mig att slita loss plupparna...
Nu lyckades jag! Jag vred de grå plastpluttarna utåt och då var ståbrädan bara till att lyfta bort! Ett stort TACK för tipset!!!! Vad bra det är med internetforum!!!!