Bokstäver att stryka fast på kläder, någon som vet var det finns?!
Någon som vet om det finns färdiga bokstäver eller stora ark att klippa själv som man kan stryka fast på kläder?!?!
Fick lite lust att göra en söt tröja till bebben!
Någon som vet om det finns färdiga bokstäver eller stora ark att klippa själv som man kan stryka fast på kläder?!?!
Fick lite lust att göra en söt tröja till bebben!
Nä- det vet jag inte. Men jag vet att det finns ett slags material (som en supertunn väv som ligger på typ bakplåtspapper) som man lägger mellan det man ska stryka på och tyget- och sedan stryker man och då fastnar det.
Har gjort gardiner till dottern och strukit på massa lejonkungar och grejer på ett annars ganska tråkigt tyg- på just detta vis
Kanonbra att lägga upp brallor också- så slipper man sy
Bor du i Stockholm
finns det bokstäver att köpa att stryka på på en affär som heter WAY
WAY finns i västermalmsgallerian och på Götgatan.. rätt nära den där nya gallerian dom byggt..
Lycka till..
Jag har gjort 3 tröjor till min son.. dom blev jättefina...
Cram //Tessan
Jag har köpt på Panduro hobby. Det är ark som man kan printa ut bilder på eller text, entaka bokstäver eller foton som man sen klipper ut och stryker på. Man behöver ha en bläckstråleskrivare. Jag ahr testat på t-tröjor och örngott. Håller bra i tvätten om man följer tvättråden samt inte gör för stora bilder. Är bilderna för stora och tröjan elastisk så kan det spricka lite.
Det finns sånt papper på clas ohlson, 10 A4 ark för 129:-
Man kan skriva ut foton, text, bilder mm och sen är det bara att stryka på tyget.
www.nametapes.cc/se.Index.html
Här hittar du!!!