• Anonym

Brasiliansk vaxning för män?

Jag har sedan många år rakat mig på pungen och lite pinsam hårväxt på min snorre....funderade häromdagen på om man som kille kan göra en brasiliansk vaxning? Eller om det finns någon annan metod än att raka...

• Svar på tråden Brasiliansk vaxning för män?
  • Anonym

På salongen där jag gick gjorde de även brazillian på män har jag för mig, men den ligger i Malmö så ifall du inte bor där så vet jag inte. Alla salonger vill dock inte göra det.

• Anonym

Vart i Malmö? (jag bor där)

• Anonym
    Anonym skrev 2010-06-10 23:03:17 följande:
    Vart i Malmö? (jag bor där)
    Julis kosmetik på Kalendegatan. Du kan googla på det. Som sagt var är jag inte helt 100 på att de även gjorde på män, men jag har starkt för mig det.
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-06-11 00:15:10 följande:
    Julis kosmetik på Kalendegatan. Du kan googla på det. Som sagt var är jag inte helt 100 på att de även gjorde på män, men jag har starkt för mig det.
    De är förövrigt superduktiga, jag vaxade mig där var 5:e vecka under ett års tid, har dock inte råd längre. Där gör det bara ont precis när de rycker, jag har varit med om andra ställen där man varit helt "förstörd" i flera timmar om inte dagar framöver :/
  • Blomman1234

Jag gör intimvaxning på både män och kvinnor, finns i Bålsta. www.fixaria.se
    Välkommen

Svar på tråden Brasiliansk vaxning för män?