• MikuAndSaraLi

NÄR kommer skatteåterbäringen?

Nu är det ju sista dagen.
    Och ja, jag vet att klockan är JÄTTETIDIGT på morgonen.
    Men borde inte pengarna kommit in vid midnatt? Eller är det någor speciellt klockslag dom kommer in på?
    Vet att jag deklarerat - fick hem papper på hur mycket jag skulle få också osv.
    Och det står inget på mitt konto att "Dethär datumet frå du skattepengar" eller nåt liknande och det brukar det Alltid göra.
    Blir smått nervös och nojjig.

• Svar på tråden NÄR kommer skatteåterbäringen?
  • Azusephre

Jag fick mina i tisdags, men dom hade inte kommit in på morgonen, kollade mitt saldo vid 3-tiden och då fick jag en smärre chock, så dom behöver inte nödvändigtvis komma in efter 12 på natten och det syndes inte heller på mitt konto att jag skulle få dom.

• sonen08

har du deklarerat via nätet eller sms?? Annars får du vänta till slutet av sommaren..

• MikuAndSaraLi
    sonen08 skrev 2010-06-11 07:09:02 följande:
    har du deklarerat via nätet eller sms?? Annars får du vänta till slutet av sommaren..
    Via nätet.
    Det är ju konstigt för mamma gjorde det samtidigt via nätet och det gjorde hennes väninna också och båda har fått sina..
    *snyftar*
  • MikuAndSaraLi
    Azusephre skrev 2010-06-11 07:08:02 följande:
    Jag fick mina i tisdags, men dom hade inte kommit in på morgonen, kollade mitt saldo vid 3-tiden och då fick jag en smärre chock, så dom behöver inte nödvändigtvis komma in efter 12 på natten och det syndes inte heller på mitt konto att jag skulle få dom.
    Ah.. jo, jag misstänkte det x'D
    Jag är bara generellt smått paranoid av mej så vaknade vid 4 tiden imorse och inbillade mej att nån skurk hackat sej in på mitt konto och snott mina pengar.
  • MikuAndSaraLi
    josen 1 skrev 2010-06-11 07:18:24 följande:
    har du lämnat kontonummer?
    Ja allt har lämnats in i  sin ordning.
    Det är nog bara jag som är paranoid, somsagt.
    Pengarna kommer säkert in idag =)
  • MissLillan

De ska väl komma innan midsommar, men det behöver väl inte vara denna veckan! Eller?

• MikuAndSaraLi
    MissLillan skrev 2010-06-11 07:38:51 följande:
    De ska väl komma innan midsommar, men det behöver väl inte vara denna veckan! Eller?
    Jo det stod mellan 8-11e på deras hemsida.
  • passau

något år fick jag mina i aug/sept...
    dom kan inte skicka till alla på samma gång, då skulle allt braka tydligen, så jag fick snällt vänta...

men det var trevligt efter semestern med

• Jenny Hä

Har du kollat skettebeskedet på deras hemsida? Där står det utbetalnigsdag.

Svar på tråden NÄR kommer skatteåterbäringen?