• ulle85

HJÄLP! Var kan man äta i närheten av Liseberg?

På söndag ska jag och mina systrar och deras sambo mina föräldrar och mina syskonbarn till Liseberg. Vi är en skara på 13 personer. Mellan 4-60år. Vi hade tänkt att vi skulle äta någonstans innan vi går in på Liseberg.
    Är det någon som har något förslag på restaurang i närheten av Liseberg (gångavstånd) där man kan äta. Gärna någonstans där det finns mat som även passar dem minsta.

• Svar på tråden HJÄLP! Var kan man äta i närheten av Liseberg?
  • 071001

Om ni är på avenyn kan ni kolla in Södra Vägen, där kryllar det också av restauranger av olika slag.

• M2003

Om ni kan tänka er att äta inne på Liseberg kan jag rekommendera att boka bord på Huvudrestaurangen. Vi åt deras smörgåsbord som var jätte bra! Helnöjda och bra service tillochmed då det bara var jag och min då 5-åriga dotter som tillochmed åt gratis pga åldern var servitörerna fantastiskt lyhörda och uppmärksamma och trevliga även mot min dotter!
    Jag skall boka bord i år igen där, för det var superbt och mysig miljö (vi satt på terrassen i skuggan av massor av pellargoner- mindre mysigt invändigt ). Tillochmed dottern älskade maten. Det var mycket som hon tyckte om av plockmaten - så det fanns något för alla. Det var fräscht och maten såg inte ut att ha stått länge, utan det bars hela tiden ut nya fat.  Kan alltså rekommenderas!
    I år bokar jag in hela familjen

Svar på tråden HJÄLP! Var kan man äta i närheten av Liseberg?