• Dax för syskon

Hjälp med restaurang i Sigtuna (bröllop)

Ska gifta mig i Sigtuna i sommar och behöver hjälp med en bra restaurang. Stadshotellet är stängt då och på 32 rum kan man inte boka bord (vi är ganska många så jag vågar inte chansa). Känner inte till fler ställen.
    Nån som kan hjälpa mig?

• Svar på tråden Hjälp med restaurang i Sigtuna (bröllop)
  • ajmaj

Steninge slott? Det ligger ju iofs inte i Sigtuna stad, men hyfsat nära kanske..?

• Dax för syskon
    ajmaj skrev 2010-06-15 14:10:38 följande:
    Steninge slott? Det ligger ju iofs inte i Sigtuna stad, men hyfsat nära kanske..?
    Ska genast kolla upp! Tack för tipset
  • Lurvenpajsaren

Det bästa stället i Sigtuna är ju Båthuset, men det är inte så stort tar kanske max 50 personer, men ring och kolla!
    Stadshotellet är bara dyrt och man blir inte mätt och jag tycker att 32:an tar överpris också, men det där tycker man ju så olika om.
    Sedan har du ju Sigtunastiftelesen där många både gifter sig och har fest.

Lycka till med bröllopsplanerna!

/En f d Sigtunabo till mars i år som dessutom gift sig i Rådhudet! :)

• Dax för syskon
    Lurvenpajsaren skrev 2010-06-15 20:40:22 följande:
    Det bästa stället i Sigtuna är ju Båthuset, men det är inte så stort tar kanske max 50 personer, men ring och kolla!
    Stadshotellet är bara dyrt och man blir inte mätt och jag tycker att 32:an tar överpris också, men det där tycker man ju så olika om.
    Sedan har du ju Sigtunastiftelesen där många både gifter sig och har fest.

Lycka till med bröllopsplanerna!

/En f d Sigtunabo till mars i år som dessutom gift sig i Rådhudet! :)
    Jag kollade Båthuset men de öppnade sent, kl 18 (vi ska äta lunch). Synd, det såg jättemysigt ut. Inga andra förslag?
  • Lurvenpajsaren

Stiftelsen då?

• Dax för syskon
    Lurvenpajsaren skrev 2010-06-15 20:51:26 följande:
    Stiftelsen då?
    Var inne på hemsidan, det såg väldigt intressant ut. Tack så mycket för hjälpen Ska visa min kille oxå när han kommer hem.
  • Lurvenpajsaren

Sedan finns det ett ställe som heter IFL Kämpasten också. Skickar länk här nedan. Har varit där på personalfest och den middagen hette duga!
    Hoppas du hittar något.
    Själv jobbar jag granne med Sigtunastiftelsen och där är det riktigt fint.
    Berätta gärna vad det blir! Är nyfiken! Glad

http://www.kampasten.se/Bazment/1.aspx

• Lurvenpajsaren

Hur har det gått?

Svar på tråden Hjälp med restaurang i Sigtuna (bröllop)