• Rockabilly

Septum piercing?

Funderar på en septum piercing! Tycker du att det är snyggt?
    Eller är det kanske töntigt att göra nya piercingar när man är 24?

Skulle jag göra en, så blir det en pyttehalvring i näsan...
    (septum=tjurring i näsan)

Men vad tycker NI?

• Svar på tråden Septum piercing?
  • Mary Jo

jag tycker det är skitsnyggt!  ångrar att jag tog ut min. många år sedan dock..

• Rockabilly
    Mary Jo skrev 2010-06-11 20:11:16 följande:
    jag tycker det är skitsnyggt!  ångrar att jag tog ut min. många år sedan dock..
    Men är jag inte liite för gammal då? :)
  • kixan

Det är grymt coolt och snyggt! Är också sugen på att göra en, fyller snart 29..

• Rockabilly
    kixan skrev 2010-06-11 20:18:42 följande:
    Det är grymt coolt och snyggt! Är också sugen på att göra en, fyller snart 29..
    Va glad jag blir! Fasen.. De får no bli en!
  • Takhiza

Man blir aldrig för gamal för att ändra stil, pierca sig eller tattuera sig! De handlar ju inte om ålder utan vad man tycker är snyggt osv!

• Lady Dahmer

jag är snart 34 bast och jag har en septum. funderar på en matchande labret.

och nej - man blir aldrig för gammal!

Gillar du mina inlägg? Läs min blogg! Den är skitbra! - ladydahmer.blogg.se/
  • Mary Jo
    Rockabilly skrev 2010-06-11 20:13:58 följande:
    Men är jag inte liite för gammal då? :)
    nej fan! kör på. man blir inte för gammal!;)
  • Rockabilly
    Lady Dahmer skrev 2010-06-11 20:23:07 följande:
    jag är snart 34 bast och jag har en septum. funderar på en matchande labret.

och nej - man blir aldrig för gammal!
    Härligt!! Gjorde det ont som fasen eller?
  • Lady Dahmer
    Rockabilly skrev 2010-06-11 22:11:06 följande:
    Härligt!! Gjorde det ont som fasen eller?
    ja. i en tusendels sekund. huden är så jävla tunn där. det går fort som fan. Jag är mer oroad över att ta i läppen.
  • Mary Jo
    Lady Dahmer skrev 2010-06-11 22:12:25 följande:
    ja. i en tusendels sekund. huden är så jävla tunn där. det går fort som fan. Jag är mer oroad över att ta i läppen.
    jag har gjort båda. tyckte septum gjorde lite ondare för det var så mkt mer nerver där,tårtarna sprutade. läppen kändes knappt. läkte fort gjorde det oxå. :)
  • Rockabilly
    Lady Dahmer skrev 2010-06-11 22:12:25 följande:
    O fan.. Hjälpe mig. Äh.. Jag är ju cool.. Jag kommer klara de GALANT! (gud som haver barnen kär...HJÄLP)
    I läppen går det oxå skitfort o de känns bara den pyttelilla sekunden, inga problem!
  • leijha

Jag tycker att det är jättesnyggt med en septum-piercing,har en själv.

• Dpierce

Väldigt snyggt, har en själv, är 46 år nu. Blir aldrig för gammal för piercingar (har flera och kommer sannolikt göra fler). Gör inte särskilt ont att göra heller, tycker näsvingen kändes mer och den gjorde inte särskilt ont heller? Älskar att använda smycken, så snyggt, och piercingar är mina favoriter, kan aldrig bli för många och man blir aldrig för gammal.

Svar på tråden Septum piercing?