• Anonym (jagg)

Hur undviker man baksug??

Jag och min kille har nyligen börjat ha analsex o det fungerar jättebra. Han är försiktig och lyhörd och vi använder oftast glidmedel. Vi gör det alltid liggandes i skeden, i annan ställning gör det genast ont av ngn anledning.

Men jag blir rädd när jag läser om baksug.... hur ska man undvika det???

Sen brukar jag ofta ha problem med tarmen, diarré väldigt ofta o ibland växlande med hård avföring. Detta har dock inte förvärrats av analsexen. Borde vi ändå sluta?

• Svar på tråden Hur undviker man baksug??
  • redneck girl

så länge du inte har ont,kan ni lugnt fortsätta.vad menar du med baksug?
    annars brukar det också gå bra att rida,man kan bestmma helt själv .

• Anonym (jagg)
    redneck girl skrev 2010-06-12 17:45:05 följande:
    så länge du inte har ont,kan ni lugnt fortsätta.vad menar du med baksug?
    annars brukar det också gå bra att rida,man kan bestmma helt själv .
    Baksug är ju när det kommer in luft i analen och när killen drar ut penisen så kommer det ut massa bajs också.

Rida skulle inte fungera för mig, den skulle komma så långt "in" då.
    Vi brukar nog inte låta den gå hela vägen in.
  • redneck girl

har faktiskt aldrig hänt oss på 20 år att det hänt.dock om man sprutar rumpen full med säd,så kan det ju komma nått.båda två vet ju vad rumpen egentligen är till för...så ni får ta det för vad det är om det nu mot förmodan skulle hända.bara att skratta åt och glömma.

• Anonym (jagg)
    redneck girl skrev 2010-06-12 17:53:38 följande:
    har faktiskt aldrig hänt oss på 20 år att det hänt.dock om man sprutar rumpen full med säd,så kan det ju komma nått.båda två vet ju vad rumpen egentligen är till för...så ni får ta det för vad det är om det nu mot förmodan skulle hända.bara att skratta åt och glömma.
    okej va skönt o höra att det inte hänt er iallafall
  • fishhook

har läst att det är rätt mycket myt bakom det hela..googla.

• redneck girl

alla vet ju vad röven egentligen är till för.kan man inte ta lite skit,så låt bli det bakre hålet;)

• galenpannan

Kan man ens få baksug? Jag trodde det var mest ett skämt att man kunde få de för att skrämma folk från att ha analsex. Jag har i alla fall aldrig hört talas om någon som fått det.

• LillaTanten

Jag har väl inte precis haft massor med analsex, men tillräckligt mycket för att veta att jag/vi aldrig drabbats av "baksug" och dessutom håller jag med om:

redneck girl skrev 2010-06-13 17:03:52 följande:
    kan man inte ta lite skit,så låt bli det bakre hålet;)
    Man blir som man umgås - är jag otrevlig kan det mycket väl vara ditt fel!
  • Anonym

hehe min kille var med tjej innan han träffade mig som fick ett rejält baksug. det sprutade bajs på både honom och sängen. dock kanske det var för att hon var dålig i magen eller nåt.

• NadiaMi

Lite luft skulle knappast göra att en i övrigt "normal korv i vardande" skulle bli lösare och mer vattning så jag tror att "baksug" snarare är en finare omskrivning för "hoppsan, jag var visst ganska rejält risig i magen och vi skulle nog inte ha utmanat ödet, så jag skyller på att det är en risk man tar när man har analsex så jag slipper ta på mig skulden"...

Svar på tråden Hur undviker man baksug??