• ak73

Hjälp mig välja BVC, VC, tandläkare mm i Järfälla!

Ska flytta från Norrland till Skälby, Järfälla och har nu upptäckt att man ska välja vårdgivare inom BVC, Vårdcentral, tandläkare etc! Vi har 3 barn och jag skulle vilja ha nära, men också bra vårdgivare förstås! Har sett att Barnhälsan Kvarnen och Barkarby VC är närmast, stämmer det? Men vilken tandläkare ska man välja? Det skulle ju va enkelt om man bara blev listad närmast där man bor, som det är här uppe i norr!Drömmer

Snälla, är det någon som kan hjälpa mig?

• Svar på tråden Hjälp mig välja BVC, VC, tandläkare mm i Järfälla!
  • marixma

Tandläkaren i Kallhäll har blivit privat, och jag tycker inte dom är bra. Själv böt jag till folktandvården i Jakobsberg, och tycker dom är kanon! 

Vårdcentralen i Kallhäll, är nog dock en av de bästa, med kompetenta läkare som styrs av chefen/ägaren/överläkaren Anders Norlin. Där går jag kvar.

MVC går jag i jakobsberg, BVC har jag tyvärr ingen erfarenhet av än. Barkarby har jag ingen erfarenhet av alls, i något område tyvärr .

Välkommen till Järfälla, kram 

• Triagon

Anders Norlin tyckte jag också var bra första gången sen när jag en gång vågade ha en åsikt om vad mina symptom och bad om remiss blev jag utskälld och beskylld för att ta upp hans och de andra patienternas dyrbara minuter. Har aldrig varit med om något liknande. Sen genomförde han samma undersökning han gjort en gång tidigare och bara antog att det var det jag var där för. Blev så paff att jag inte ens orkade protestera. Grotesk människa under ytan. Bytte till en annan VC och fick en suverän doktor.

Det verkar vara många andra som råkat ut för samma agressiva beteende också: www.doktorsguiden.se/lakare/norlin-anders

Svar på tråden Hjälp mig välja BVC, VC, tandläkare mm i Järfälla!