• Anonym (steven)

så sugen på stora bröst

ja som sagt var.finns det nått härligare än ett par rediga lökar...

• Svar på tråden så sugen på stora bröst
  • Fartill3

nja en våt och villig mus kanske  men stora bröst är helt klart sexigt basta!

• Anonym (fult)
    Anonym (steven) skrev 2010-06-12 21:28:35 följande:

Jag tycker personligen att det är jätte fult med stora bröst... Min man gillar det inte heller...
  • Rebecca09
    Anonym (steven) skrev 2010-06-12 21:28:35 följande:

En fråga..
    Hur sexigt kan det vara med stora bröst eftersom att dom då atomtiskt hänger . Jag som tjej skulle nog mer föredra "normal" stora men fasta, en stora hängiga taxöron ;) så grabbar tror ni behöver ta en extra titt:P
  • Fartill3

men jag gillar stora tunga tant pattar det är så himmla erotiskt mmmm  så är det  basta!

• Rebecca09
    Fartill3 skrev 2010-06-13 13:28:42 följande:
    men jag gillar stora tunga tant pattar det är så himmla erotiskt mmmm  så är det  basta!
    Vet du vad:P
    då tycker jag synd om dig och det finns mycket du inte sett =)
  • Anonym (Mmm)

J avisst är det härligt med stora bröst , hade velat ha ett par framför mig nu och bara smeka och slicka på dom   Buuu för små bröst.

• Anonym
    Rebecca09 skrev 2010-06-13 13:30:15 följande:
    Vet du vad:P
    då tycker jag synd om dig och det finns mycket du inte sett =)
    Va inte avis nu, och vad är dte för fördommar du har om att alla stora bröst skulle vara fula och hängiga? Då är dte inte mycket du sett.
  • Rebecca09
    Anonym (Mmm) skrev 2010-06-13 13:30:15 följande:
    J avisst är det härligt med stora bröst , hade velat ha ett par framför mig nu och bara smeka och slicka på dom   Buuu för små bröst.
    Tacka gudarna för att alla har olika smak , men jag kan inte hålla med dig. min fråga var bara hur man inte kan tycka om mer fasta en hängiga bröst. och moget av dig att skriva buuu för små bröst...
    Du har nog en hel del kvar att lära dig grabben..
  • Anonym
    Rebecca09 skrev 2010-06-13 13:32:32 följande:
    Tacka gudarna för att alla har olika smak , men jag kan inte hålla med dig. min fråga var bara hur man inte kan tycka om mer fasta en hängiga bröst. och moget av dig att skriva buuu för små bröst...
    Du har nog en hel del kvar att lära dig grabben..
    Hm.. nån grabb är jag inte och varför skulle jag inte kunna säga buu för små bröst jag gillar dom jo inte.
Svar på tråden så sugen på stora bröst