• Boomtown

Brevvänner till en 10-årig tjej sökes

Min tjej har precis fyllt 10 år och hon skulle vilja ha några nya brevvänner. Hon söker brevkompisar som är 6-10 år, bara tjejer.

Hennes intressen är: Pyssla, DANSA, sitta vid datorn, shoppa, innebandy, gillar djur. Hon har marsvin och katt. Favoritfärg: Blå

Någon intresserad?

• Svar på tråden Brevvänner till en 10-årig tjej sökes
  • Linda plus 1 man och 3 barn

Min kille på 8(snart 9) år gillar att skriva. Om hon ändrar sig så är det bara att inboxa!

• Boomtown
    Linda plus 1 man och 3 barn skrev 2010-06-13 13:06:10 följande:
    Min kille på 8(snart 9) år gillar att skriva. Om hon ändrar sig så är det bara att inboxa!
    Hej!

Vad har han för intressen? Så kan man ju se om de "passar" ihop. Min tös är ganska tjejig, men hon leker ju givetvis med killar också. Men jag tror att hon är lite nervös Skäms
  • Linda plus 1 man och 3 barn

Det så klart...

Min kille är väldigt mjuk i sättet. Omtänksam. Han älskar djur och vill helst bli veterinär. Han tycker om att rida, spela spel på datorn, simma/bada, pyssla, kortspel, trolleritrick, gåtor, musik. Han vill lära sig att spela på sin gitarr. Hans pappa spelar och lär honom lite då och då.

Ungefär så...

• Boomtown
    Linda plus 1 man och 3 barn skrev 2010-06-14 11:00:39 följande:
    Det så klart...

Min kille är väldigt mjuk i sättet. Omtänksam. Han älskar djur och vill helst bli veterinär. Han tycker om att rida, spela spel på datorn, simma/bada, pyssla, kortspel, trolleritrick, gåtor, musik. Han vill lära sig att spela på sin gitarr. Hans pappa spelar och lär honom lite då och då.

Ungefär så...
    Vi har inboxat er Solig
  • MammaHela

Jag har en tjej på 10 år som gillar att maila, eller ska det vara "riktiga" brev? Det är hon inte lika glad att skriva

T är bra på att laga trasiga hjärtan.....
  • Kärnhuset

Här finns en som jag tror skulle vara intresserad. Hon tycker om att skriva och vill också bli veterinär. Ska fråga och hör av mig.

• Boomtown
    MammaHela skrev 2010-06-14 12:45:35 följande:
    Jag har en tjej på 10 år som gillar att maila, eller ska det vara "riktiga" brev? Det är hon inte lika glad att skriva
    Min tjej gillar både att maila och skriva vanliga brev. Det går ju lite snabbare att skriva på datorn än för hand har hon kommit på. Och så tycker hon att det är himla kul med msn.
  • stine74

Min tjej, Josefine är 9 och mycket intresserad av att skriva och pyssla. Vill nog gärna ha brevvänner. Vill för övrigt bli läkare.

• Andrea8

Min dotter är 8 år och skulle väldigt gärna vilja ha en brevvän. Hon gillar att rida, skriva och shoppa. :)

Svar på tråden Brevvänner till en 10-årig tjej sökes