vackrastarflow skrev 2010-06-12 22:26:57 följande:
Bor man i Helsingborg får man bara dricka Zoegas
Nej jag vågar inte ens säga vad det är för kaffe... det är en present som är på skoj till vänner jag har i USA (okej jag säger det - bröllopskaffe, nåt sånt knäppt som är gjort för prinsessbröllopet...)

skulle hellre släpa på det än Gevalia i alla fall (fast deras India Malabar (sic) är inte tokig).
Bröllopskaffe har jag inte ens hört talas om men låter som en kul present till någon.
vackrastarflow skrev 2010-06-12 22:27:39 följande:
Förresten, skriver du det nånstans när du tar med det in? Jag tror jag har tittat för mycket på Gränsbevakarna

Nope. Brukar skriva så lite som möjligt utan att ljuga. Men jag tror inte de nämner kaffe på lappen så... Jag gick igenom tullen och fick en resväska fylld med hembakta bullar, falukorv, sill, choklad, senap m.m. röntgad och slapp igenom med bara lite andnöd.

. Hade hundar sniffa på en annan med mums men de är ju oftare ute efter lite tyngre grejor. Jag tror det värsta som kan hända är att de tar det ifrån dig om det bara är små kvantiteter. Det är smitta de är rädda för och mig veterligen är inte kaffe särskilt "infekterat".