• DuBBeeL

Gifta i 20 år - Presenttips tack!

Min faster firar 20-årig bröllopsdag på onsdag. (Hon är som en extramamma till mig) Jag och min syster har tänkt gå ihop och köpa något för max 1000:- Men VAD?!

Nu har vi velat fram och tillbaka i flera veckor men vi har fortfarande inte kommit på något bra.

Nån som har nå bra tips? (Vi bor i södra Dalarna)

• Svar på tråden Gifta i 20 år - Presenttips tack!
  • malung86

Spa?
    Det köpte jag och mina syskon till våra föräldrar när de firade 25 årig bröllopsdag.

• ELHU

Ska de ut på nån utlandsresa? Då kanske ett presentkort på Forex (om de har det?) kan passa?
    Bjud ut dom på restaurang?
    Bio besök... teater.. Mamma Mia går väl fortf?
    Svårt o säga då man ej känner personen i fråga o vet vad den tycker om..

Ett fint kort/förstoring på paret..

• DuBBeeL
    malung86 skrev 2010-06-12 22:24:34 följande:
    Spa?
    Det köpte jag och mina syskon till våra föräldrar när de firade 25 årig bröllopsdag.
    Det var våran första tanke, perfekt present! :) Tyvärr var vi inte först med det.. Dom åkte igår och kommer hem imorgon från en spa-weekend (som dom fick av sina barn i förskott.)
  • johannalarsson

Jag rekommendera just den här sajten:

www.gersteinart.com

Jag ska köpa nåt till min pappas 60 årsdag därifrån. Som en bröllopsgåva kanske det här kan passa:

www.gersteinart.com/pl_product~30~12~0.htm

eller kanske

www.gersteinart.com/pl_product~94~9~7.htm

Hursomhelst, det är riktigt uppskattat att få konst, för det brukar vara så sjukligt dyrt. Men här hittade jag fina saker till ett ok pris.

Annars kan du kanske ge bort ett presentkort på ett spa eller liknande?

Hoppas du hittar nåt!

Johanna

• Domesticgoddess

Upplevelser är alltid trevliga presenter tycker jag. Kanske ett fint hotellrum som ni fyller med bubbel och lyxigare picknick-aktig mat så de bara kan mysa på rummet? Hotellövernattning i den stad man bor i känns alltid ljuvligt dekadent dessutom :)

Svar på tråden Gifta i 20 år - Presenttips tack!