• Anonym (S)

Sköna string-trosor!? Var? Tips!

Är på jakt efter SKÖNA strringtrosor.. har endast ägdt ett par fåtal sådana. Jag vill alltså inte ha sånna som halva muttan syns utanför, eller sådana som är så höga så man ser ut som man har megahög röv. De ska alltså vara sköna, rätt låga, rätt breda vid grenen så inte stringen börjar allt för tidigt eller vad man ska säga, haha.

Nå tips på bra string och vart jag kan köpa dessa? Har köpt alldeles för kassa string i mina dagar. :)

• Svar på tråden Sköna string-trosor!? Var? Tips!
  • Anonym

Oh, jag vill också veta... Jag har funderat på Hanky Panky... men jag vet inte....

• Linda1976

KappAhls svarta med lite spets på i bomull. Alltid 3 för 2. Tråkigt svar va? Men de är faktiskt de bästa jag testat.

Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
  • AlvaLovisa

Jag gillar H&M's i serien som är "bekväm", de har BH:ar och allt möjligt i ett speciellt material (lycra el nåt) och de är gjorda för att vara bekväma, så det är ingen snyggfaktor på dem direkt, men de ser neutrala ut iaf. Lagom låga, lagom breda och sitter inte för tajt någonstans.

• lille Birger
    AlvaLovisa skrev 2010-06-13 18:33:04 följande:
    Jag gillar H&M's i serien som är "bekväm", de har BH:ar och allt möjligt i ett speciellt material (lycra el nåt) och de är gjorda för att vara bekväma, så det är ingen snyggfaktor på dem direkt, men de ser neutrala ut iaf. Lagom låga, lagom breda och sitter inte för tajt någonstans.
    Har man rätt kropp för det så är alla stringtrosor snygga.
  • LitetBus

Hanky Panky slår jag ett slag för! Jag har en drös och de är otroligt sköna, känns inte ens att man har underkläder på sig.

• MarieClaesson
    Linda1976 skrev 2010-06-13 18:29:37 följande:
    KappAhls svarta med lite spets på i bomull. Alltid 3 för 2. Tråkigt svar va? Men de är faktiskt de bästa jag testat.
    Håller med!! KappAhl har även den bästa serien med sköna BHar till bra pris, märket heter creemy (tror det stavas så) och i den serien får man alltid den 5e på köpet :D
  • Anonym

Nellys Wonderland (tror de heter så) de är kopior mer eller mindre på Hanky Panky, men kostar typ 60 kr..

• Anonym (hp)

HANKY PANKY, de ända sköna stringen, använder inga andra.

• Anonym (S)

Har upptäckt att gina tricots string i 3pack är väldigt bra!

Svar på tråden Sköna string-trosor!? Var? Tips!