• Anonym (kille)

hur många killar här har vaxat sig?

ni killar som vaxat er, hur gör ni? hemma eller på salong?

• Svar på tråden hur många killar här har vaxat sig?
  • Anonym (kille)

ingen?

• Anonym (Aj som fan!)

Jag är hårig som en apa. Det var kanske och ta i men oklädsamt hårig är jag. Bröst och mage stör mig inte men axlar och rygg är inte snyggt och inte vidare populärt hos det täcka könet.

För ett par år sedan beslöt jag mig för att testa vaxning. Jag tänkte att tjejer gjorde ju det på fittan, då kan det ju inte vara så farlig? Vad jag inte insåg då är att kvinnor dels utsätter sig själva för vad som helst för att uppfattas som vackra, dels har en mycket högre smärttröskel än män.

En tjejkompis gjorde det hemma första gången men resultatmässigt och nära nog ekonomiskt också var salong attraktivare. Jag gjorde det ett par gånger men till slut var det bara inte värt det. Pengarna var inte problemet utan smärtan. Det var för mycket ont för föfängans skull...

• Janice01

Vad i hela friden skall ni göra det för och var?
    Det finns inget så avtändande som kille utan hår på bröstet eller benen! Nej fy för feminina killar, vi vill ha riktiga karlar!

• kentafinell

Jag provade att vaxa bringan hemma med något kitt man köpte på ica. Såg ut som att någon hade skjutit på mig med hagel pga alla småsår som blev... har funderat på att göra det igen fast på salong denna gången då  min sambo inte gillar hår på bröstet.

• Anghammarad
    Janice01 skrev 2010-06-22 08:36:35 följande:
    Vad i hela friden skall ni göra det för och var?
    Det finns inget så avtändande som kille utan hår på bröstet eller benen! Nej fy för feminina killar, vi vill ha riktiga karlar!
    Vad tycker du om hår på ryggen och axlarna då?
  • Janice01
    Anghammarad skrev 2010-06-22 08:57:02 följande:
    Vad tycker du om hår på ryggen och axlarna då?
    Manligare än att vara vaxad på bröstet i alla fall!
  • Anonym (kille)

min fråga gällde intimvaxning Skäms

Svar på tråden hur många killar här har vaxat sig?