Illamående, ägglossning och magvärk. Hjälp?!?!
Hej.
Jag känner att jag har ett problem, som faktiskt är väldigt stort för just mig eftersom det hindrar mig väldigt mycket i vardagen.
Jag mår illa väldigt ofta, speciellt mellan ägglossning till mensens slut. Jag har varit hos vårdcentralen innan då jag inte förstod att det just var under den här perioden som jag mådde illa. Men de hittade inga fel på mig.
Nu har jag bokat tid hos gynokologen och har en tid i slutet av juni och ska ta upp problemet då.
Jag har nästan konstant ont i magen under den här perioden och mår väldigt ofta illa, det känns som om jag ska spy men det har jag aldrig gjort.
Jag kan knappt ha BH eller något som trycker emot bröstet eller magen under den här perioden, illamåendet blir kraftigare då.
Under den här perioden har jag ofta svårt att gå på toa riktigt eller måste gå på toa flera gånger om dagen, men kissar väldigt ofta som om allt inte riktigt kommer ut.
Är det någon mer som har det här problemet eller någon som har någon fundering på vad det skulle kunna vara.
Det känns som jag blir lite handikappad två veckor varje månad och mår bra de andra två veckorna.
Detta började när jag slutade med pillrerna tror jag.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-14 12:47
Jag är även väldigt trött under de här perioderna, när jag mår som mest illa orkar kroppen knappt att fundera känns det som.
Ibland kommer en sådan plötslig våg och jag börjar kallsvettas och blir helt likblek i ansiktet och det känns som om jag ska falla ihop eller i alla fall spy, men ingenting kommer, sen efter 1 minut eller två går det över. Som sockerfall nästan.