• Hugge47

Har ni testat rollspel, och i så fall vad?

Detta med rollspel har alltid intresserat mig. Har dock inte testat det själv ännu.

Så vad har ni testat för rollspel?
    Gick det som förväntat eller blev det ett minne att skratta åt? 

Det skall vara kul, annars är det så tråkigt!
  • Svar på tråden Har ni testat rollspel, och i så fall vad?
  • Bubbis10

Då rollspel e en av mina specialiteer så kan jag säja-jag älskar det, haha å det har inte blivit ngt trist eller minne blott,tvärtom! 

finns så mkt olika
    1,min man överrasskar mig oväntat i källaren å våltar mig som en främling ;)
    2.polis å olydig hemma fru ...haha
    3.rörmokaren kommer på besök när mannen e på jobbet, jag råkar öppna i en mkt kort kjol å inga trosor under...
    4.att han e en stygg gubbe fr skogen, haha sitter på en stubbe å onanerar när jag plockar blommor, inget ont anandes om vad som väntar
    5.en klar favorit-hotellhoran

hahahaha jaa detta var lite, jo får inte glömma hembiträdet å herren.

• Anonym (nyfiken)

Är snart 30, gift å tre barn. Har inte testat det där med rollspel. Det känns lockande att krydda sexlivet med. Men samtidigt är man rädd att det bara ska kännas töntigt när man väl gör det.
    Och ni som haft det. Är det inte lätt att det blir sex på en gång?

• Bubbis10
    Anonym (nyfiken) skrev 2010-06-14 19:30:30 följande:
    Är snart 30, gift å tre barn. Har inte testat det där med rollspel. Det känns lockande att krydda sexlivet med. Men samtidigt är man rädd att det bara ska kännas töntigt när man väl gör det.
    Och ni som haft det. Är det inte lätt att det blir sex på en gång?
    *skratt* då har du missat ngt, asså det gäller bara att leva sig in i situationen :)
    nej det behöver inte bli sex med en gng...ex-hembiträdet städar å plockar lite, herren sitter å pillar med lite pappersarbete..men upptäcker plötsligt att hon hembiträdet e ju ändå lite het.....
    å när det blottas en stay up strumpa undertill så blir han ...mer nyfiken...ber henne komma å sätta sig på hans skrivbord..hon känner sig lite illa till mods men gör som hon blir tillsagd....
    herren, lägger handen på hennes ben...å låter den slinka in innanför kjolen å rakt upp..OOPS hon har inga trosor å e våt...men då, så det kan gå...han fårgar henne om det känns konstigt...osv....sen rullar det på, bara ett ex. Lev in i det :)
  • Anonym (nyfiken)
    Pregga skrev 2010-06-14 19:36:53 följande:
    *skratt* då har du missat ngt, asså det gäller bara att leva sig in i situationen :)
    nej det behöver inte bli sex med en gng...ex-hembiträdet städar å plockar lite, herren sitter å pillar med lite pappersarbete..men upptäcker plötsligt att hon hembiträdet e ju ändå lite het.....
    å när det blottas en stay up strumpa undertill så blir han ...mer nyfiken...ber henne komma å sätta sig på hans skrivbord..hon känner sig lite illa till mods men gör som hon blir tillsagd....
    herren, lägger handen på hennes ben...å låter den slinka in innanför kjolen å rakt upp..OOPS hon har inga trosor å e våt...men då, så det kan gå...han fårgar henne om det känns konstigt...osv....sen rullar det på, bara ett ex. Lev in i det :)
    Skulle lätt vilja testa det. Men tyvär har frun min lite svårt med att leva sej in i sånt... Men man får väl försöka övertala henne... :) Tack för tipset på ett rollspel. :D
  • Bubbis10
    Anonym (nyfiken) skrev 2010-06-14 19:40:18 följande:
    Skulle lätt vilja testa det. Men tyvär har frun min lite svårt med att leva sej in i sånt... Men man får väl försöka övertala henne... :) Tack för tipset på ett rollspel. :D
    haha så lite, asså bara hon får inse det underbara å förtjusningen med det så ska du se på en galen fru sen, hahaFlört
  • Anonym (nyfiken)
    Pregga skrev 2010-06-14 19:43:39 följande:
    haha så lite, asså bara hon får inse det underbara å förtjusningen med det så ska du se på en galen fru sen, hahaFlört
    Tycker ofta om man ska kolla efter lite sexigare rollspelskläder så är dom i mindre storlekar. Finns det i typ 46-48 för tjejer? Tips på var?
  • Bubbis10
    Anonym (nyfiken) skrev 2010-06-14 19:46:02 följande:
    Tycker ofta om man ska kolla efter lite sexigare rollspelskläder så är dom i mindre storlekar. Finns det i typ 46-48 för tjejer? Tips på var?
    jo men det stämmer, ofta så är kläderna i petit stl, men visst finns det för större med..hm, kolla på elite ladies,martin shop bla...dom bör ha..på nätet asså..
  • Anonym (nyfiken)
    Pregga skrev 2010-06-14 19:48:07 följande:
    jo men det stämmer, ofta så är kläderna i petit stl, men visst finns det för större med..hm, kolla på elite ladies,martin shop bla...dom bör ha..på nätet asså..
    Man tackar... man kanske ska låna bort barnen nån helg och överaska henne med lite kläder och rollspel. :P
    Tack för all hjälp... kanske återkommer med mer frågor och funderingar. :D
  • Anonym (:D)

Ett tips på rollis:

Ta med henne ut och gå som vilket vanligt par som helst.
    Gå till en större väg där det finns avskild cykelbana från vägen så ni inte blir påkörda.
    Ta tag i henne som om du skulle våldta henne eller "våldta" henne fast hon
    måste ju såklart vara med på det, se allas reaktioner i bilarna som kommer förbi, cyklister och folk som kommer och går.

Annars funkar alltid.

"Lad-ludret" - Ta henne till en höskulle/lada och knulla skiten ur henne helt enkelt lite som en fäbojänta ;)

• Bubbis10
    Anonym (nyfiken) skrev 2010-06-14 19:49:45 följande:
    Man tackar... man kanske ska låna bort barnen nån helg och överaska henne med lite kläder och rollspel. :P
    Tack för all hjälp... kanske återkommer med mer frågor och funderingar. :D
    så lite, man absolut...överrasska henne, hihi kan nog bli spännande..kanske hon åxå fantiserat om just detta men inte vågat ta upp det ;)
Svar på tråden Har ni testat rollspel, och i så fall vad?