• Anonym (förvirrad)

känns i luften!

Vet inte hur jag ska skriva det här utan att det låter konstigt! ,
    Men jag är hetro och lever tillsammans med en man sedan flera år,
    kan erkänna att fantasin ibland har innefattat tjejsex, vilket är ganska vanligt iofs.
    Men nu har jag träffat en tjej som jag verkligen känner mej atraherad av??? tycker att hon är skit sexig!  träffar henne lite då och då vid särkillda tillfällen..( kan inte skriva hur/ var)men iaf så känns det som att hon tycker /känner likadant, men jag undrar om det är inbillning el om man faktiskt känner på sej att det är ömsesidigt?! måste tillägga att hon har ett förhållande med en man . Men jag upplever det som att hon känner  lika som mej?

Någon som har varit med om samma känsla! har den isåfall varit sann!

• Svar på tråden känns i luften!
  • Anonym (jo..)

det är ju faktiskt inte omöjligt. det finns tjejer som jag tex , som är mer intresserad av tjejer än killar , men ändå lever ett "svensson familjeliv" men attrationen till tjejer försvinner ju inte för det.. 

• Anonym (förvirrad)
    Anonym (jo..) skrev 2010-06-15 15:49:52 följande:
    det är ju faktiskt inte omöjligt. det finns tjejer som jag tex , som är mer intresserad av tjejer än killar , men ändå lever ett "svensson familjeliv" men attrationen till tjejer försvinner ju inte för det.. 
    ok ! ja men jag har aldrig känt så här för en tjej!  men jag får liksom skärpa till mej när jag träffar henne ,för att inte avslöja mej själv. Men så har jag ju fått känslan av att hon känner samma som mej. el är det för att jag känner som jag gör för henne, som jag vill tro att hon känner så?    usch va rörigt det vart!
  • Anonym (jo..)

hur länge har du kännt denna tjejen? det kan ju vara att hon känner likadant, men om det är en nyare bekantskap så kan det kanske vara spänningen i att träffa någon ny.. 

• Anonym (jo..)

å nu menar jag från hennes håll, för det låter på dgi som om attraktion verkligen finns. 

• Anonym (förvirrad)
    Anonym (jo..) skrev 2010-06-15 16:04:15 följande:
    å nu menar jag från hennes håll, för det låter på dgi som om attraktion verkligen finns. 
    ja jag vet att det faktiskt kan vara så!   men vi har träffats några ggr/år  !
  • Anonym (jo..)

okej.. ja men de finns ju en full möjlighet att det kan vara så.. du kan ju börja prata lite mjukt med henne å berätta att du har upptäkt en ny sida hos dig å se hur hon reagerar.. 

• Anonym (förvirrad)
    Anonym (jo..) skrev 2010-06-15 16:21:06 följande:
    okej.. ja men de finns ju en full möjlighet att det kan vara så.. du kan ju börja prata lite mjukt med henne å berätta att du har upptäkt en ny sida hos dig å se hur hon reagerar.. 
    Ja ska försöka ta upp det på ett bra sätt rent allmänt sådär!  ochdå får jag väl höra om va hon tycker och har för inställning till bi tjejer, Jag måste ju börja nånstans.
  • Anonym (Kanske..)

Du får avvakta lite och se vad som händer men om din magkänsla säger att det finns nått där så är det kanske så !

Visst är det lite förvirrande!?!... Jag betraktar mig oxå som hetro men kan tycka att tjejer är snygga och sexiga. Rent fysiskt kan jag tända på en tjej men jag skulle aldrig kunna få känslor för tjej så därför ser jag mig som hetro. Eller är man lite bi då?!? ... En "light-version" kanske, haha! Har provat tjejsex i samband med trekant och det var mysigt men som sagt... några romantiska känslor för nån av samma kön det skulle jag aldrig få ... =S! Aningen förvirrande, hehe 

• Anonym (förvirrad)
    Anonym (Kanske..) skrev 2010-06-15 16:36:25 följande:
    Du får avvakta lite och se vad som händer men om din magkänsla säger att det finns nått där så är det kanske så !

Visst är det lite förvirrande!?!... Jag betraktar mig oxå som hetro men kan tycka att tjejer är snygga och sexiga. Rent fysiskt kan jag tända på en tjej men jag skulle aldrig kunna få känslor för tjej så därför ser jag mig som hetro. Eller är man lite bi då?!? ... En "light-version" kanske, haha! Har provat tjejsex i samband med trekant och det var mysigt men som sagt... några romantiska känslor för nån av samma kön det skulle jag aldrig få ... =S! Aningen förvirrande, hehe 
    Haha! ja vi kanske är en light-version..
    Det jag känner nu är ren attraktion tror jag.?  hon är såå..sexig.

Men vem vet kanske skulle kunna bli något mer om hon nu är  med!
  • Anonym (förvirrad)

Måste lämna tråden ett tag!

Svar på tråden känns i luften!