Kontakt med ny kille, hur ofta är det normalt att prata/sms:a?
Hade ihop det ett par månader med en kille förra sommaren, vi träffades via nätet. Gick inte så bra då, och har återigen fått kontakt nu för att se vart det leder. Förra året så började han backa undan och inte höra av sig på flera dagar, från att han gjort det varje dag. Då tror jag att vi båda var brända och rädda för att bli svikna. Plus en massa annat som var ett stort problem då.
Nu har han återigen visat samma tendens till att backa undan.... Jag fattar inte varför! Det är ju han som tar kontakt med mig när vi inte hörts på ett tag och vill försöka med MIG. Jag har sagt flera ggr att jag har svårt att tro att det skall funka, men HAN vill. Jag är lite förtjust i honom ännu, det är jag. Men jag fattar inte... Känns som allt är på hans villkor oxå mest. Han som ringer, och hör han inte av sig så gör inte jag det heller, för att han inte ska backa undan.....
Jag ligger verkligen inte på honom, kan jag inte påstå. Jag skulle gladeligen ha kontakt varje dag och prata som vi brukar, men när inte han hör av sig känns det meningslöst att själv höra av sig. Låter kanske töntigt, men detta stör mig! Frågade honom förra året, men han vart lite sur då tror jag. Vet inte jag...Är det jag som är fjantig?