• sirap

ngn som har erfarenhet av "sea band"??

Det som man kan köpa på apoteket för illamående. Fungerar det??

• Svar på tråden ngn som har erfarenhet av "sea band"??
  • Änglatuss

Ibland ibland inte
    mej hjälper de nog psykiskt
    såfort jag tar av dom mår jag illa...

hjälpte mkt ibörjan

kan må illa (kräkas) trots banden men de går överfortare med banden!

• listo

För mig hjälpte de jättebra vissa dagar, och andra dagar hade de ingen effekt alls...
    För en del tar de bort allt illamående, och andra börjar må sämre av dem, det
    verkar vara extremt individuellt. Men det kan absolut vara värt att testa!

• starlet

Värt att testa tycker jag. Mig hjälpte det inte alls tyvärr.

• Feliz

Mig hjälpte det! Det skadar ju inte att prova

• ebben

Vad är det o hur ser de ut? Jo,armband vet jag ju........
    men har nån bild på ett??

• Trikarn

Har jobbat till sjöss och kan hälsa tt de fungerar- på den del..på mig funkade de men på andra inte

• Änglatuss

jag kan lägga ut en bild på hur seabanden ser ut vänta!!

• Änglatuss

nu finns bild i galleriet på seaband

• ebben

Tack! Ett slags tyg alltså? Ser ut så.........Söt kisse!

• amasonas

Har på mig dem jämt, dygnet runt (förutom när jag duschar eller tvättar dem)
    Tror att dem hjälper litegrann iallafall, jag gör vad som helst för att illamåendet ska lindras! Käkar postafen också (två om dan) de receptbelagda är jag allergisk mot=(

Spyr fortfarande men inte lika mycket, testa vet jag!

• Änglatuss

ebben
    ah ett elastiskt band med en vit plastkula som trycker på en punk som går till balanssinnet i örat.. för att slippa må illa.

• Pingla med en åsikt

Jag fick sådana på en båttur på ett mycket gungigt karibiskt hav för flera år sedan och trodde det var rent amerikanskt bull-shit. Men döm om min förvåning när det hjälpte på oss alla trots ordentliga vågor och en heldag ute på havet!

• kolibri

Funkar inte alls på mig, tyvärr. Hade varit skönt om de hjälpte, jag tror absolut att akupressur kan ha effekt rent generellt. Ska testa Postafen istället.

• Bippan

Jag har goda erfarenheter av seabanden. Mådde dåligt främst v.7-9 och tyckte att de tog bort de värsta topparna. Postafen hjälper mig bra, tycker till och med att halva tabletter hjälper.

Svar på tråden ngn som har erfarenhet av "sea band"??