• Anonym (Filmtajm..)

Köpa smaskiga filmer....

Undrar var man kan köpa bra och billiga smaskiga dvd filmer...naturligtvis mycket smaskiga såna. Vill ha lite varierande..både mjukporr, hårdporr..tjejer killar mm mm.....
    Men vill ha hem dom direkt i lådan i en diskret förpackning.....Tips?!

• Svar på tråden Köpa smaskiga filmer....
  • nerys77

Kolla in www.martinshop.se

Där har dom allt! Både filmer och leksaker, en del soft och en del lite hårdare. Filmerna finns i alla möjliga prisklasser. Och det levereras mycket diskret.

Ha det så kul!

• Anonym (Filmtajm..)

Tack, jag o sambon ska genast in o kolla utbudet....tack tack...!

• Anonym (Filmtajm..)

Det fanns ju lite att välja på...någon som har bra filmer att tipsa om ?
    "Vanliga" filmer med kille + tjej/tjejer, där dom sätter på varandra rejält.....inget knussel och massa fjantigt extra snack, gärna så verklighetstroget som möjligt.

• Anonym (Filmtajm..)

Puff puff...är det inte någon som tittar på porr här. ?? som har några bra filmer att rekomendera ?? Vad ni är tråkiga. !

• Anonym (Brevlådan)

Vi beställde film från www.maxs.se. Betalar man med kort, så kommer filmerna direkt i brevlådan. Om de får plats där vill säga..

• nerys77

Det finns en film som heter De Skamlösa. Den har några år på nacken, men om ni kan få tag på den kan jag rekommendera den. Ingen handling, bara rena sexscener. Finns väl inget larvigare än handling i en porrfilm?

Det mesta jag sett som producerats av Maxs är bra, håller hög kvalitet. Var ett tag sen jag själv köpte, så jag har ingen särskild titel jag kan rekommendera, men Maxs filmer ser snygga ut, dom håller måttet.

• fenixen

Det finns en internetshop som heter www.sandbergs.com. De har en del filmer och andra porriga artiklar att välja bland. Bland annat olika filmpaket med massa filmer, tex. 10 filmer för 250 kr. Tycker de har humana priser också. Jag beställde lite därifrån för ett par dagar sedan, jag kan återkomma när jag fått paketet och säga om det var något att ha.

• bakochfram

hej
    kom till mitt kryp in så finner du en adress att kolla på , jag har sett de flesta så fråga sedan om vilken du vill veta mer om........

Svar på tråden Köpa smaskiga filmer....