Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Tessan H

Synarela?

Hej på er!
    Jag kör ju med synarela sprayen nu och har gjort det i 7 dagar men jag har inga känningar av biverkningarna, är det någon mer som inte har känt av det?
    Är lite orolig, Jag menar man kan ju för tusan inte spraya fel, är ju somm vanlig nässpray, bara att det smakar illa när lite kommer ner i halsen!!!

kram på er

• Svar på tråden Synarela?
  • cartman

Hej!
    Sprayar visserligen med Suprecur, men är på spraydag 10 idag och har heller inga biverkningar. Funderar precis som du på att det går ju inte att göra fel... Dessutom ser jag ju att sprayen nu nästan är slut så något måste ju ha kommit in
    Vi får väl helt enkelt bara vara glada över att (än så länge) slippa biverkningar!

• Betty2

Det finns en del lyckostar som slipper biverkningar av sprayen, och förhoppningsvis är ni 2 sådana. Dessutom kan det ta 1-2 veckor innan biverkningarna kommer eftersom de ofta kommer när man är nedreglerad (t ex vallningar och andra klimakteriesymptom). Lycka till!

• RiSti

Hoppas på att du slipper biverkningar...
    Vi är inne på vårt andra försök och jag har sprayat lite drygt en vecka. Tycker dock att jag mår lite bättre än sist förutom en massa huvudvärk och dåligt humör... Svettningarna led jag av mycket sist, men detta har inte kommit ännu...Känner mig dock inte nedreglerad än!
    Lycka till!
    Kramar!

• Babe

Jag har fått lite huvudvärk de sista spraydagarna ca dag 13-14, inget annat... men puffa på du , det gör dig gott *skämt*

Babe

• Haley

Jag sprayar Synarela nu och började med sprutorna förra veckan. Har kanppt haft några biverkningar utom lite vallningar. Suprecur mådde jag skit av, ont i huvudet, irriterad osv.

Svar på tråden Synarela?