• Ina79

symptom ca en vecka-8 dar efter befruktning/äl??

Alltså jag vet definitivt att jag hade ÄL och vi hade oskyddat samtidigt, runt den 7 juni...
    Kan det redan visa sig symptom även om jag inte kan testa så här tidigt?
    Som t.ex mer kissnödig, dricker mycket, humörsvängningar som bara den, konstig i magen, varmare än vanligt m.m....

• Svar på tråden symptom ca en vecka-8 dar efter befruktning/äl??
  • anirac1

med cb kan du testa dej upp till 4dagar innan mensdag å ha tror de var 56% chans till +

• LitenBlomma

Idag är det 10 dagar efter äl och då kan du absolut både känna av en graviditet och få ett plus på stickan

-02 -08 -09
  • annakohler

för min del har det gått 7dagar efter ÄL och jag är mer trött, sugen på sötsaker gasig i magen har även halsbränna, sen mensvärk hela tiden

• Ina79

ja nervöst.... fast jag får väl vänta till mensen är beräknad, typ nästa vecka....

• annakohler

ja det är drygt när man får vänta ett tag till

• Scarlet

Med sonen fick jag en storlek storre brost som aven var omma exakt en vecka efter befruktningen...

• annakohler

jag så ont i äggstockarna/äggledarna innan runt 17 så jag vred mig av smärta någon som vet vad det var?? har inte haft så tidigare

• LitenBlomma
    annakohler skrev 2010-06-17 18:47:41 följande:
    jag så ont i äggstockarna/äggledarna innan runt 17 så jag vred mig av smärta någon som vet vad det var?? har inte haft så tidigare
    7 dagar efter äl är det väl inte så mycket aktivitet vid äggstockarna? Kanske sen ägglossning?
    -02 -08 -09
  • annakohler
    LitenBlomma skrev 2010-06-18 08:55:37 följande:
    7 dagar efter äl är det väl inte så mycket aktivitet vid äggstockarna? Kanske sen ägglossning?
    nej jag fick ägglossning vid rätt tidpunkt fick lhstegring i 3dygn även gyn bekräftade äggsläppet
    har bim-6 idag och fortfarande ont så jag kan gråta ibland
  • LitenBlomma
    annakohler skrev 2010-06-18 10:27:28 följande:
    nej jag fick ägglossning vid rätt tidpunkt fick lhstegring i 3dygn även gyn bekräftade äggsläppet
    har bim-6 idag och fortfarande ont så jag kan gråta ibland
    Ok! Men då kan det kanske vara ägget som fäster? En del säger att de känner av det
    -02 -08 -09
Svar på tråden symptom ca en vecka-8 dar efter befruktning/äl??