• Lycklig Mamma

30-års present till en tjej! HJÄLP MIG!

Nu ska vi slå våra kloka huvuden ihop och hitta många, många bra förslag på en bra (helst perfekt, men det kan ju bara jag avgöra eftersom jag känner personen ) present till en tjej som fyller 30 år.

Vi hade planerat att köpa vackra smycken - sådant som hon inte unnar sig själv. Efter det har jag funderat och jag tror inte att hon skulle uppskatta det (missförstå det inte, hon är bara inte bära-smycken-typen). Kanske en härlig behandling på Spa..? Nej, minns att hon sa förut att det skulle hon inte åka på (alla gillar inte sånt).

Så, vad göra nu?! Jag har ingen aning om vad man kan ge eller göra för henne! Jag ska sätta igång och fundera, för jag känner ju henne bäst (efter hennes man), men jag behöver Er hjälp!

TACK på förhand!

• Svar på tråden 30-års present till en tjej! HJÄLP MIG!
  • Mickis74

* kryssning
    * presentkort på nån klädaffär
    * collage med foton från åren ni känt varann
    * stor korg med en massa gotta
    * tavla
    * presentkort på hårvård och mannikyr

• Poena

Någon upplevelse kanske?

*Vinprovning på hotell/restuarang för två
    *Matlagningskurs/matlagning och vinkurs
    *Provdyk/dykkurs i simhall
    *Simma med delfiner (kolmårdens djurpark)
    *Folkrace/Rallykurs
    *Provflyg, ratta spakarna själv (hon får flyga brevid en erfaren pilot - på riktigt!!)
    *Hyr en kock som lagar en romantisk middag till dem
    *Hoppa fallskärm
    *Flyga luftballong
    *Chokladprovning
    *En weekend i någon stad i Sverige alt. Danmark/Tyskland etc

• Lycklig Mamma

Tack, tack, tack!!! Kanonbra!

Den där korgen med massa gotta, "ska" man plocka ihop själv? Köpa en stor korg och bara ösa i?

• Mickis74

Ja, såna korgar brukar vara populära ..........o så slår man in i cellofanpapper och knyter band runt

• Lycklig Mamma

Mickis74
    Frukt, chokad.....? Mer?

• Lycklig Mamma

Kanonbra tips hörrni! Tack!

• Mickis74

* vin
    * ostar
    * kex
    * chips
    * glögg
    * nötter
    * godis
    * frukt
    * kaffe
    * te
    * jordnötter
    * ölkorvar

• Lycklig Mamma

Mickis74
    Thank you...

• Theodoris

Om hon är te drickare så kan du fylla med olika sorters lösvikts te, te mugg, marmelader (finns olika småburkar) och massa olika tesaker till

• Else

Vet inte om ni bara är inne på "korgfyllning", men jag fick ett Airhockey spel av min sambo. Fantastikt roligt. Lite dyrare pressent så flera kan vara med på gåvan..

• annhan

Många har redan kommit med superbra förslag! Har inte memorerat vad alla skrivit, men jag listar några förslag (som säkert redan finns med)

** Weekend på ett mysigt SPA
    ** Tandemhopp (fallskärm)
    ** Vara "modell för en dag", bli omgjord och fixad
    ** Vinprovning m tilltugg
    ** Spela in en skiva på skoj
    ** Gottekorg med sånt hon gillar

• annhan

** Presentkort på sexleksaker (om ni står varandra nära, och känner att det är ok med sådana gåvor*

• Lycklig Mamma

TACK för alla fina förslag! Vi har bestämt oss för att köpa biljetter till musikalen Mamma Mia

Jag ska komma ihåg era förslag till andras födelsedagar

• halstabletten

Lycklig Mamma- det blir hon säkert jätteglad för! Mamma Mia är verkligen kanonbra!

De ovan nämnda korgarna brukar vara poplära till äldre släktingar som redan "har allt"

Svar på tråden 30-års present till en tjej! HJÄLP MIG!