Gravid i vecka 8
Hejsan Någon som är gravid i ca denna vecka. Vore roligt att veta hur det går för er, symtom osv.
Hejsan Någon som är gravid i ca denna vecka. Vore roligt att veta hur det går för er, symtom osv.
Jag med med bf 27januari:) du?
Har haft väldigt ont i magen så har varit inne på sjukhuset flertalet gånger tyvärr, men hoppas att det snart skall gå bättre. Illamående och ömmande bröst, hör väl till och får helt enkelt stå ut. Blir min första bebbe:)
Har haft väldigt ont i magen så har varit inne på sjukhuset flertalet gånger tyvärr, men hoppas att det snart skall gå bättre. Illamående och ömmande bröst, hör väl till och får helt enkelt stå ut. Blir min första bebbe:)
Hej =)
Trodde ja var i v. 9+0 men var på vul idag och är tillbaka flyttad 1 vecka =)
Så då passar denna tråden jätte fint =D!
Har lite ömma bröst ochett väldigt humör och svullen men sen inte så mycket mera. Had känts skönt om man hade fler symptom så kanske de hade känts säkrare =)
Vilken stad bor ni i? Själv bor ja i Göteborg =)
Hejsan..
Jag går in i v.8 på lördag :)
Har BF 4 februari.. :)
Mitt första barn.. har ett missfall bakom mig i v.11 :(
Så jag hoppas så oerhört att d går bra denna gång :)
Hejsan. Jag var hos barnmorskan idag och hon sa att jag var 7+1 i vecka 8..så jag hoppar in här också. Dock har jag lite svårt med att komma ut på internet så jag kanske inte kommer vara här så ofta:( Jag ska få barnet 1 februari.
Får man göra ultraljud redan?? Det har inte jag fått information om att man kan göra..
Jag hoppar också in här =) Går in i vecka 8 imorgon (fredag) och har datum för barnet 1 februari =)
Mitt barn har kommit till genom provrörsbefruktning och därför får vi göra ultraljud redan 28/6, nästa måndag =)
Vet någon när man kan se om det eventuellt blir tvillingar? Chansen för oss är 30% cirkus =)
Är i vecka 7+5, så jag kikar oxå in här. :) Mår egentligen inget vidare, huvudvärk, illamående och ömma bröst. Får väl ta det negativa innan och hoppas allt går vägen. Lycka till!
Jag gick in i vecka 8 idag, bf 2 Februari. Har illamående från morgon fram till två, tre tiden på dagen. Sen kommer det tillbaka igen på kvällen. Har inte haft sånt här besvär med illamående tidigare graviditeter. Är jobbigt. Men det är bara att le och se glad ut :)
Nyfiken: Vad spännande, skriv här sen hur det var =) Oj vad man svävar på moln nu, bara att hoppas att allt ska gå bra!
Hej på er!
Har Bf den 2/2 så hoppar oxå in här :) Mår lite illa till o från.. svårt att hitta nåt just nu som jag blir sugen på o äta, fick tvinga i mig lite mat idag. Annars så är jag sjuuukt trött hela tiden o ömma bröst. Men det tar jag bara vi får en bebis i februari :) (har ett MF o ett MA bakom mig)
Fick en liten liten färgad flytning (ljus brun) på papperet igår vid lunch när jag torkade mig vid 2 tillfällen men inget i trosan. Blev inget mer efter det o idag är det inte heller nån färg på flytningen som förhoppningsvis så va det inget konstigt. Funderar på om det kanske kan va så att jag är lite känslig där nere o fick en liten mini blödning efter att jag gjorde ett VUL i tisdags? Allt såg bra ut på VUL:et iaf... hoppas det gör det nästa undersökning med! :) men det är ett tag kvar dit.
Har precis som någon tidigare skrivit blivit gravid igen efter ett missfall och är i vecka 8 (7+3).
Jag mår illa för första gången av mina nu 3 graviditeter. Jag har fått enorma bröst, vilket jag även fick med dottern men dock ej vid missfallet, då barnet levde i vecka 11 men var liten som i vecka 6. Det visade sig vara 2 små räkor.
Annars känner jag inte av så mycket mer än att jag inte kan ha mina normala byxor snart. SUCK!! Så här snabbt gick det inte sist tror ja.
(Bilder finns på decemberbebis.bloggagratis.se)
Jag är i v 7 eller 8.. Har inte riktigt koll men ska till BM på torsdag så får nog veta lite mer då.. Jätte roligt att läsa om er som kommer att ha BF ungefär samtidigt :)
Jag har inte haft några bekymmer förutom ömmande bröst.. men nu har det nästa förvunnit.. oroar mig ständigt för missfall och det är så jobbigt.. någon som har tips på hur man ska slippa undan ständig oro?