• snugglebunny

JuJuBe Be All-skötväska

Jag undrar om den skötväskan är så bra som det står i beskrivningen... Jag hade en SkipHop med första barnet men är inte riktigt nöjd med den. Är väldigt sugen på en JuJuBe men den kostar ju en hel del så jag skulle gärna vilja höra lite kommentarer om den.

• Svar på tråden JuJuBe Be All-skötväska
  • pluttebarn

jag vill oxå veta! Har beställt en Be Prepared, men om dom inte får hem den snart från Usa så får jag ta en Be All ist.

Vilken färg vil du ha?

Lillasyster kommer i början på september!
  • snugglebunny

Jag vill ha Perky Perennials. Men den verkar lite svår att få tag i. Min syster var i NY nyligen men där fanns den inte. Tror det går att beställa på nätet.

• minon85

Jag är också grymt sugen på en JuJuBe All! Väntar med spänd förväntan om någon haft en och kan lämna ett utlåtande :)

• Ängelii

Jag har en ju-ju-be beall och är mycket nöjd, så nöjd att jag har beställt en till... Jag var inne på att beställa en be prepard men kom fram till att jag nog tyckte den var för stor. Jag tycker att be all är alldelles lagom stor, bra med fack och lätt att finna sina ting i väskan (om man packat bra vill säga)

Jag är i alla fall nöjd, fråga gärna om det är något speciellt ni vill veta

• snugglebunny

engelii: Kul att höra att du är så nöjd med den.
    Jag är inte helt nöjd med SkipHop-väskan eftersom jag inte tycker man får plats med så mycket i den. Det är ju trots allt en hel del som behöver släpas med. Men i Ju Ju Be verkar man kunna packa lite smartare. Vill ju inte att den ska bli för "tjock" heller så den putar ut för mycket om man hänger den på vagnen. Tycker du att den blir det?

• Ängelii
    snugglebunny skrev 2010-06-24 22:56:39 följande:
    engelii: Kul att höra att du är så nöjd med den.
    Jag är inte helt nöjd med SkipHop-väskan eftersom jag inte tycker man får plats med så mycket i den. Det är ju trots allt en hel del som behöver släpas med. Men i Ju Ju Be verkar man kunna packa lite smartare. Vill ju inte att den ska bli för "tjock" heller så den putar ut för mycket om man hänger den på vagnen. Tycker du att den blir det?
    Allt hänger ju på hur mycket man trycker i den. Jag har 4-5 blöjor stl 5 och 4-5 blöjor stl 2, nappflaska, termos, vällingdoserare, extra kläder , blöjpåsar, våtservetter, tetrapack dricka till stora tjejen, tetra nan2 om i fall att, min plånbok, almenacka, telefon, sax, tamponger, alvedon, först hjälpenkit, russin, vattenflaska till stora tjejen, ibland en ramlösa till mig och en del småplock. Jag tycker inte att den blir för tjock på min vagn, jag kör en phil&teds sport och en teutonia (vad den nu heter)

Jag har haft en skip hop duo delux, men det har jag inte varit nöjd med alls, jag får inte plats med det som jag har i min Ju ju be be all. (jag har även haft en gaia&co som inte heller får plats så mycket som ju ju ben, )
  • Tokfrjant

Jag skaffade en BeTween och älskar den! Nu väntar vi tvillingar och vet inte riktigt hur vi ska göra eftersom Elias också behöver ta med sig lite när vi ska iväg. Har köpt en ryggsäck till honom men BeTween är nog ändå för liten för två bebisar. Kanske man ska skaffa en till och låta bebisarna har allt i varsin, eller ha en liten väska i vagnkorgen eller i bilen med ombyte..

Tycker BePrepared är för dyr men annars verkar den allra bäst!

♥Elias080704♥ ♥Tvillingar BF 100927♥ - www.emeliesgodsaker.se
  • snugglebunny

engelii: Oj, va mycket saker du får med i väskan. Jag måste nog ha en sån.

Är BePrepared den största varianten alltså?

• Ängelii

BePrepard är en "tvillingväska" enligt Jujube (eller till två barn som är födda tätt). Jag har inte kännt på bePrepard men tittat på youtube där de visar väskan och då känner jag i alla fall att den känns lite för stor att ha på hängande vagnen eller om man ska ha den på axeln.

Svar på tråden JuJuBe Be All-skötväska