• Bengt och IngaLill

Europas största bordell i SvT

I ett elvavåningshus i Köln ligger Europas största bordell. Här arbetar fler än 150 kvinnor med att förverkliga mäns drömmar. Varför är sex så viktigt för män? Filmaren Svante Tidholm söker svar.
    http://svt.se/2.122744/1.2031478/som_en_pascha?lid=20100616&lpos=Kunskapskanalen_0000_sitelink&from=tabla
    Kunskapskanalen Onsdag 16 jun 2010 kl 23.00

Jag såg sista halvan förut och ska se resten nu eller hela, så kan vi jämföra det som är ett yrke där och bannat här, vad kan vara bäst, är de eller vi idioter?

• Svar på tråden Europas största bordell i SvT
  • Ximona1981

fasen att jag missade den igen eller är den nu kanske tack...

• Anonym (...)

Som gammal hora orkar jag inte ens titta på dokumentärer om sånt. Helvete vad det förstört mitt liv. Däremot är det nog bättre med bordell och övervakning än som det är i Sverige.

• Bengt och IngaLill
    Ximona1981 skrev 2010-06-16 23:40:48 följande:
    fasen att jag missade den igen eller är den nu kanske tack...
    Var nu.
    Hyra för tjejer 1500 Euro
  • Bengt och IngaLill
    Anonym (...) skrev 2010-06-17 00:34:49 följande:
    Som gammal hora orkar jag inte ens titta på dokumentärer om sånt. Helvete vad det förstört mitt liv. Däremot är det nog bättre med bordell och övervakning än som det är i Sverige.
    Jag tror det och hyran där är 150 Euro

www.pascha.de/mieterinnen-e.htm
  • Anonym (...)
    Bengt och IngaLill skrev 2010-06-17 00:41:54 följande:

Kände några som hade mindre bordell i Tyskland. De tog 150 euro och tjejen fick 75 så dåligt om man jämför med standard 1500-2500 kr i timmen i Sverige MEN de hade väktare och polis var på besök, så våldet och rånen slapp de! Så på ett sätt är det väldigt bra med bordellerna.
  • Anonym (...)
    Bengt och IngaLill skrev 2010-06-17 00:41:54 följande:

Kollade topp 10 (de raderar nog snart tråden) heter alla prostituerade samma sak? TRE av de namnen har jag använt!
  • Anonym (...)

Du har startat 2 trådar TS. En anonymfunktion, en inte. Är det en undersökning? Tycker att allt det är mycket intressanta och viktiga frågor men är alldeles för insatt och personligt berörd för att egentligen orka diskutera, men kan inte låta bli heller.

• Bengt och IngaLill
    Anonym (...) skrev 2010-06-17 00:46:55 följande:
    Kände några som hade mindre bordell i Tyskland. De tog 150 euro och tjejen fick 75 så dåligt om man jämför med standard 1500-2500 kr i timmen i Sverige MEN de hade väktare och polis var på besök, så våldet och rånen slapp de! Så på ett sätt är det väldigt bra med bordellerna.
    Här var det billigaste 30, samma i Spanien kan man se i tidningarna. Måste vara bättre att arbeta så med en larmknapp i rummet.

Dessa har tydligen gratis vissa timmar som PR, kanske inträde istället.
  • Bengt och IngaLill
    Anonym (...) skrev 2010-06-17 00:50:43 följande:
    Du har startat 2 trådar TS. En anonymfunktion, en inte. Är det en undersökning? Tycker att allt det är mycket intressanta och viktiga frågor men är alldeles för insatt och personligt berörd för att egentligen orka diskutera, men kan inte låta bli heller.
    Nej en TV-dokumentär och jag har läst på lagen som blev fel här, så det är Politik och Sex.
Svar på tråden Europas största bordell i SvT