• grodängel

Någon som handlat på ulla popken via internet?

Har någon erfarenhet av att handla där , hur har det gått med returer och att tex byta storlek. har hittat en fin klänning men vågar inte köpa den..

• Svar på tråden Någon som handlat på ulla popken via internet?
  • Queenie70

Jadå. Har både handlat och skickat tillbaks. Inga problem, de verkar seriösa av sig.

• grodängel
    Queenie70 skrev 2010-06-16 23:17:21 följande:
    Jadå. Har både handlat och skickat tillbaks. Inga problem, de verkar seriösa av sig.
    så det har inte vart problem med att byta storlek eller så.?
  • Queenie70
    grodängel skrev 2010-06-16 23:18:46 följande:
    så det har inte vart problem med att byta storlek eller så.?
    Vet inte om jag bytt nåt, utan kanske bara skickat tillbaks. Men som sagt, så har de gett ett seriöst intryck, så jag kan inte tänka mig att det är större risk för strul där än nån annanstans.
  • grodängel
    Queenie70 skrev 2010-06-16 23:21:40 följande:
    Vet inte om jag bytt nåt, utan kanske bara skickat tillbaks. Men som sagt, så har de gett ett seriöst intryck, så jag kan inte tänka mig att det är större risk för strul där än nån annanstans.
    nä men jag råkade ut för ett företag som inte hade en vettig returlapp eller retur adress en gång och dom har tagit betalt för frakt kostanad plus att jag fick betala 50 spänn  för att kunna sända tillbaka sakerna  fick tejpa påsen som grejena kom i som tusan annars hade jag fått köpa ett helt nyt paket...sakerna kom i en present påse ett sånt glansigt  som man får runt jul i vissa butiker..hur som helst ..kanske ska ringa och fråga dom personligen.
Svar på tråden Någon som handlat på ulla popken via internet?