• Anonym

Snabbt svar!!!!! Liten knöl i ändtarmen....

Det är så att igår så kände jag med mitt finger i analen, då kände jag ungefär 1-1½ cm upp som en liten knöl, den är lite oval. Den sitter som på vänster sida.....
    Jag har inte ont eller nånting....

Vad kan det vara???? Kan det vara hemorojder eller?

• Svar på tråden Snabbt svar!!!!! Liten knöl i ändtarmen....
  • Anonym

Nyfiken fråga... varför kände du med fingret där??

• Anonym

Oj Oj då..det var ju säkert därför jag skrev tråden, för att få sådana frågor.....
    Jag skulle onanera och gillar att ha ett finger där....

• Anonym

Någon annan??

• ingensignatur

Jag har en stor muskelknut nästan precis där, den gör inte heller ont förrns man börjar trycka på den, däremot ger den ryggont... Något du har problem med?

• Anonym

Hemorojder kan även finnas inne i tarmen. Blöder du någon gång när du bajsar?

• Anonym

Det kan vara en hemorojder, Om du fött barn eller har problem med hård mage så kan du fått en sånn, inget farligt, kan spricka ibland. Finns receptfria saker på apoteket.

• Anonym
    ingensignatur skrev 2010-06-17 13:11:42 följande:
    Jag har en stor muskelknut nästan precis där, den gör inte heller ont förrns man börjar trycka på den, däremot ger den ryggont... Något du har problem med?
    Jag har lite problem med axlar och nacke, men det är väl inte samma....det är bara det att jag aldrig har känt den där tidigare.
  • Anonym

Jag tycker du skall söka läkare. Det kan ju vara precis vad som helst.

• Anonym

Men ska man ändvända salva eller supp när dom är innuti tarmen?? Kan det vara hemorrojd fast det inte gör ont?

• Anonym
    Anonym skrev 2010-06-17 13:24:59 följande:
    Jag tycker du skall söka läkare. Det kan ju vara precis vad som helst.
    som vad?
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-06-17 13:26:38 följande:
    Prostatan?
    Altså jag är kvinna
  • Anonym

Min hemorojder gör inte alls ont. Kan göra ont ibland när den blir för stor men spricker när man gör nr 2

• Anonym

En knöl ska man alltid kolla upp.

• Anonym

ok men vad ska jag välja att testa med från apoteket?
    Salva eller supp...jag tänkte när den sitter inuti....

Svar på tråden Snabbt svar!!!!! Liten knöl i ändtarmen....