• mammasgullar

från blogg till bok! Hjälp?

Jag undrar om någon kan tipsa om en bra hemsida där jag kan trycka upp en bok?

Jag har skrivit blogg om min och min sons vardag, sen han föddes, då vi haft det väldigt jobbigt eftersom sonen föddes extremt för tidigt, och bloggen litar jag inte på att den kommer finnas föralltid,  men vill att min son ska kunna läsa detta när han blir äldre.

Det får gärna inte vara alltför dyrt, och man ska kunna beställa endast 1-2 st.
    Har ni några tips?

• Svar på tråden från blogg till bok! Hjälp?
  • Coca cola light

Menar du att ett företag ska kunna göra en bok av din blogg genom att de bara får adressen? Eller ska du använda dig av informationen på bloggen och göra t.ex. en fotobok och själv skriva in?

• mammasgullar
    Miss Cee skrev 2010-06-21 00:37:57 följande:
    vulkan.se

Där kan du trycka upp ett ex till dig själv, eller sälja till andra också om du vill.
    försökte mig på den sidan men den hängde sig bara när jag skulle ladda upp filen.
  • mammasgullar
    Coca cola light skrev 2010-06-20 23:19:54 följande:
    Menar du att ett företag ska kunna göra en bok av din blogg genom att de bara får adressen? Eller ska du använda dig av informationen på bloggen och göra t.ex. en fotobok och själv skriva in?
    Nej jag ska själv  fixa in texten.
    Men är ju inte riktigt en fotobok jag är ute efter. Det kommer bli en bok på ca 200 sidor, minst!
  • mina12

Är ute efter samma sak.... Så hur har det gått för dig?

• LindaMarie

Hej!

Jag har sett att det finns en ny hemsida nu där man kan göra sin blogg till en bok genom att bara ange adressen. Det beror i och för sig på vilken bloggportal du skriver hos, men det stödjer ganska många bloggportaler faktiskt.

Kolla här:
    www.bloggtillbok.se

Lycka till! :)  

Svar på tråden från blogg till bok! Hjälp?