Kondylom?
Jag och min sambo har varit tillsammans i lite över två år. Allt har varit bra mellan oss och vi har alltid haft ett bra sexliv med mycket sex.
Iaf för ungerfär några månader kanske upp till ett halvår sedan så upptäckte jag vårtor runt hans kön, alltså i han könshår runt roten av hans kuk. Jag frågade han vad detta var och han visste inte. Dom blev fler och fler, så han gick sedan till doktorn. När han kom hem så hade han fått något slags vårtmedel att smörja/pensla på och när jag frågade han vad doktorn sagt så sa han att doktorn sagt att det var vanliga vårtor.
Nu läste jag alldeles nyligen i ett forum om kondylom och sökte på detta och det låter som om min sambo hade detta? Sökte då även vidare på vanliga vårtor runt kön men hittade ingen annan som blivit drabbad av "vanliga vårtor" runt sin kuk?
Har han varit otrogen? Jag har dock inte fått några symtom om att vara smittad, och jag vet att det kan vara så att det har legat latent hos honom under tiden vi vart tillsammans så han kan ha fått det innan vi blev ett par.
Men det talar ju ändån för otrohet då det brukar blossa upp efter någon månad efter smittotillfället.
Men vet ni någon som annars drabbats av "vanliga" vårtor runt könet?
Jag ska ringa in och beställa en tid för undersökning hos gyn redan imorgon. Men skulle behöva höra era åsikter och tankar runt detta?