-
-
Svar på tråden Är spetsiga dojjor HELT omodernt? En del påstår ,
-
ja det ska ju vara helt ute med de som har häxspetts
men ärligt talat hur fula är inte dom stövlarna med rund tå och fyrkantig klack!!???
blörk -
Och jag som tycker att spetsiga skor är jättefula, och att rund tå är fint...
-
hallå! det är badtofflor som gäller i vinter!
-
nä sockeplast ska det vara!!!!!
nä men smaken är som baken eftersom rund tå är så inne så tycker väll de
flesta att det är det som gäller. -
men orka bry sig om det är ute eller inne,om du gillar de så går du väl med de...?
du har vel egen åsikt och smak? -
Så ni menar att det bara är att hysta dom spetsiga? F*n f*n f*n. Har ju inga med rund tå. Dessutom har jag dåliga finanser.
-
Nej det är inte modernt med spetsig tå på skorna just nu. Sen om man bryr sig om det eller ej är väl upp till en själv, tror knappast folk stannar och pekar för att man går utanför dörren med det
-
Jo, jag tror visst att folk stannar och glor!
Jag köpte snordyra urspetsiga boots som nu ska stå och samla damm till kommande generationer ifall de nånsin blir moderna igen. Och så ska jag rota fram nåt ur arkeolog-garderoben som har skapligt rund form. Caterpillar typ... *surar* -
Ett tips, kolla på second hand. Det har funnits massvis med skor och stövlar med runt tå ett tag eftersom det varit totalute länge. De har säkert inte hunnit försvinna än.
-
Jag tycker att det enda som finns på affärerna nu är spetsiga boots...typ cowboystövlar....Hmm....Men det kanske är rund tå som gäller..Vad vet lilla jag...Jag köper skor jag tycker är snygga och inte vad som är mode.
...Kram K.