• Ancilla

Ni som har köpt en Elbil/elmotorccykel till era barn!

Är/SÅ sugen på att köpa en elbil eller elmotorcykel  till mina tjejer. En komis till vår 3,5-åring har en ombyggd trampbil som är elektrisk och hon tycker det är så roligt när hon får låna den. Priser på nätet varierar ju på dessa dyra leksaker och det är så svårt att veta vad det är för kvalitet. Var på Toys rus (vet ej hur det stavas) och tittade på några men de var så plastiga och dyra. Är det någon som köpt den lilla elmotorcykeln på Biltema  http://www.biltema.se/Fritid/Lek-och-hobby/Utomhus/Elmotorcykel-3-hjulig   ?
    Någon som köpt någon av de som säljs på Tradera från ett företag?
    Någon som köpt en elbil plats för två som kostade några tusen? Är det värt pengarna?
    Ja som ni ser är jag intresserad av era erfarenheter.

Ancilla

• Svar på tråden Ni som har köpt en Elbil/elmotorccykel till era barn!
  • krakel

Den har vi... stora dottern fick den i julklapp.. ja mina barn kör inte så mycket på den men kompisarna uppskattar det så pass att vi ställer undan den hahha den låter och sen finns det en siren på som låter hemsk.. men ja skull einte lägga pengar på den., men det har att göra med att jag inte är intresserad av den...

• ELHU

Våra grabbar hade den från biltema för några år sedan, kostade då 299kr.. Väl använd!!!
    Har även en lite fyrhjuling som vi ropade in på Tradera för 800kr... Båda laddas med en sladdkontakt.

Mkt roliga leksaker, iaf för våra killar!

• Miu

Våran kille har den från biltema. Han har använt den varje dag sedan han fick den i julas. Han totalt älskar den. Den är verkligen välanvänd här hos oss i alla fall. 

• Ancilla

Krakel, var bor du? Du kanske vill sälja din billigt för att bli av med den?
    ELHU, är den 4-hjulingen från Tradera mycket större än den motorcykeln från Biltema? Du som har båda, vilken ålder tycker du passar för respektive åkfordon?
    Hur länge håller batteriet efter laddning?

Ancilla

• krakel

Hej

Nej iofs så avnänder inte just mina kids den spec ofta men de andra kompisarnas barn gör det och den används dock inte så ofta,,,

Den håller läge i batteri om den inte används hahah jag har laddat den typ 3-4 ggr sen vi fick den för 2 år sen...

Svar på tråden Ni som har köpt en Elbil/elmotorccykel till era barn!