Tjejer, berätta om era onanivanor :)
Tjejer, var och när onanerar ni? Brukar ni klä av er nakna, eller drar ni bara ner trosorna/byxorna till knäna. Berätta, gärna utan att vara anonyma :)
Tjejer, var och när onanerar ni? Brukar ni klä av er nakna, eller drar ni bara ner trosorna/byxorna till knäna. Berätta, gärna utan att vara anonyma :)
Mina onanivanor..?
Jag har inga onanivanor, eller onaniovanor...
Enkelt - jag gör det aldrig längre.
det är väl olika men nu för tiden blir det väl typ en gång i månan.. då drar jag ner trosorna :P lol..
Anonym tänker jag vara=) Men jag berättar gärna.
Onanerar dagligen, minst en gång (ja, jag har sex med sambon oxå). Gör olika. Här är några exempel....
* Onanerar på soffan till en porrfilm. Drar av mig byxor o trosor o särar på benen så jag kan smeka o pulla med fngarna, använder dildo oxå ibland. Kollar hellst på porr där man ser kuken i fittan nära o gärna gruppsex, tjejjer som slickar varandra. Även killar som knullar varandra ibland.
* Har en blöja på mig så jag kan kissa den varm, sedan knäppa upp blöjan o sitta/ligga på den o kissa samtidigt som jag onanerar. Älskar wet sex:)
* Knulla mig själv med en dildo i fittan o en smal dildo i röven samtidigt.
alltid med enbart fingrar. drar ned byxor och trosor, klär aldrig av mig (när 17 skulle det funka liksom )
blir varje dag, ibland flera ggr, om jag inte fått ett uttryckligt förbud mot det den dagen
Varför inte vara anonym i mitt svar när TS dessutom är anonym!
Jag onanerar ofta och gärna, tycker att det är härligt och njuter mycket av det.
Vet inte om jag har några vanor... men kan berätta om mina sätt.
- Tittar på porr på nätet, tex redtube, medans jag ligger naken i sängen och smeker, leker med dildosar och stönar gärna högt så jag gör mig själv lite extra upphetsad.
- Läser sexnoveller, blir upphetsad och sedan när upphetsningen kommit ordentligt tar jag fram dildon, ibland är det mitt i novellen och ibland efteråt.
- Klär av mig naken, sitter på knä på sängen. För in en stor dildo i fittan, en analstav i analen och har även en klitoris-vibrator. Så jag är stimulerad på alla tre punkterna samtidigt, då kommer jag snabbt och härligt. Jag liksom rider analstaven kan man säga.
- Trär på mig min klitoris-sele och rider samtidigt en analstav eller stoppar in en analplugg. Går ibland runt med detta på mig hemma, naken då när jag är ensam.
Annars älskar jag när min sambo leker med mig, vi har mycket såna saker för oss. Det är grymt! Men det är ju en annan tråd i så fall!
och varför är du då anonym själv? för att lilla frugan inte ska råka se förstår jag.
onanerar flera ggr i veckan,oftast.naken på morgonen....resten får du själv ana dig till.men trevlig är det.fast jag föredrar att få på riktigt.så när kvällen kommer så har jag gubben hemma,och det är då det sprakar till ordentligt.
Men hur gör ni för att komma? Försöker på olika sätt men kommer aldrig. Vore kul med lite tips (har inga leksaker, så tipsa om annat).
hahahahaha
jag onanerar nästan dagligen.... hur jag går tillväga vet bara jag o nån mer.... vilket känns helt oki just nu hahahaha
Tänker också vara anonym
Många olika sätt men du kan få några smakprov:
- av med trosor/byxor och fram med min Mr Rabbit och en vanlig dildo som jag bara snuddar/för in ytterst lite i analen. Rider gärna av min Rabbit oxå samtidigt som jag fingrar lite där bak eller nyper mina bröstvårtor.
- hederligt pullande med fingrarna, idag var jag bara tvungen att smita in på toan på jobbet, grensla lite och rida av mitt pek- och långfinger - är galet kåt just idag, vet fan inte varför (solen?)