• zandrisen

Billigt smink på nätet..???

Jag blir galen, hade en länk till en sida där det såldes otroligt billigt smink, var nån förkortning typ EFI eller nåt... Länken är borta ochjag har googlat som en galning utan att hitta sajten!!!

HJÄÄÄÄLP!

• Svar på tråden Billigt smink på nätet..???
  • New mum

VAA? kan det verkligen stämma? Så billigt smink? Jag blev helt till mig när jag såg sidan...

Har du beställt därifrån? hur bra är kvaliten? Blev himla sugen på att beställa..men våga inte...

• Hallonbarn

Oj va billigt! Har du beställt där ifrån nån gång? Var de bra?

• Perlina

Har beställt från E.l.f. två gånger och sminket håller bra kvalitet .  Har själv köpt de billigaste produkterna som jag tycker funkar bra och vill man ha riktigt bra smink så har de även studio-serien som min syster använder. Rekommenderar deras smink då jag själv är väldigt nöjd med det.

• New mum

ok tack för svaret..då kanske man ska våga göra en beställning iallafall....altid kul att prova nya färger när det inte kostar så mycket...

Vad kostar det i frakt och hur många dagar tar det?

• Perlina

Frakten går på cirka 50kr och det tar mellan två veckor till en månad innan man får det.

• emma enhörning
    zandrisen skrev 2010-06-18 14:37:01 följande:
    ...nuuuuu kom jag på det! E.L.F var det ju Tungan ute
    Handlade du? Jättebilligt ju!!! Jag testade...
  • New mum
    emma enhörning skrev 2010-08-29 21:34:39 följande:
    Handlade du? Jättebilligt ju!!! Jag testade...
    har du handlat? Var det bra smink?
  • emma enhörning
    New mum skrev 2010-08-29 21:55:09 följande:
    har du handlat? Var det bra smink?
    jag beställde nu ikväll så jag hoppas det blir bra! är inte kräsen vad det gäller smink, tyvärr...
  • New mum

ok..jag har oxå funderat på beställa..vad blev frakten? är frakten baserad på hur mycket man handlar eller är det engångs summa?

• emma enhörning
    New mum skrev 2010-08-30 12:09:13 följande:
    ok..jag har oxå funderat på beställa..vad blev frakten? är frakten baserad på hur mycket man handlar eller är det engångs summa?
    verkar vara en engångssumma på knappt 50 kr
  • 071001

Det är inte så bra grejer dessvärre tycker jag. Har testat mineralpudret, nagellack och ögonskugga.

• Marzenie o dziecko

sjukt billigt ju...testade att beställa lite saker....tack för tipset

Svar på tråden Billigt smink på nätet..???