pappan sköter sig inte!
Jag o min man ligger i skilsmässa! Har varit separerade sen i februari! VI kommer överens i det stora hela. Han dricker väldigt mycket när barnen är hos mig! VI har varannan vecka! Han dricket minst 3 dagar i veckan då! Han har alltid haft problem med mängden alkohol när han dricker. Senaste månaderna ser jag oxå att han inte kan sköta sitt hem. det är skitigt o rörigt, även när barnen är där! Nu till saken: inatt skulle jag barnen sova hos honom! Han va ut på krogen i natt. kom hem halv fem imorrse. Vår dotter hittar honom sovande sittande på toaletten. hon försöker väcka honom men lyckas inte då han väldigt berusad. jag får liv i honom till slut. När han reser sig upp är han så full att han ramlar över mig så jag faller bakåt över vår dotter som i sin tur slås om kul o slår i ryggen i tvättmaskinen. Han fattar inte vad som händer utan går in o lägger sig. min dotter blir rädd o håller sig vid min sida hela tiden! Hon säger även att shon är rädd o vill åka därifrån vilket vi gör! Han ringdt mig senare i ech o börjar fråga va som hänt hans fot? Han minns inget av vad som hänt o när jag berättar för honom säger han bara: det är sånt som händer! Han förstår inte allvaret i det alls! va gör jag nu? Jag vägar knappt lämna barnen hos honom nu! nån som har nå tips???