• Anonym (Förväntansfull)

Tänkte köpa en Rabbit

Hejsan
    Tänkte kolla om någon har erfarenhet av en Eclipse Ultra 7 Rabbit. Jag vet att den fått jättebra betyg i Expressen och den hade ganska bra pris. Jag har en dyr jättefin Rabbit sen tidigare men den är utan Pärlor. vad tror ni att införskaffa den?

Länk: Eclipse Ultra 7

Kan ni som jobbar på Lovbox och BoxLove eller va sjutton ni heter, och ni andra också som postar för butiker låta bli att posta svar på denna tråd, jag vill ha riktiga svar och inte era falska reklam-svar som ni förpestar forumet med.

• Svar på tråden Tänkte köpa en Rabbit
  • Anonym (Absolut)

Vet inte hur din gamla, dyra rabbit ser ut...
    Jag har en rabbit med roterande pärlor. Jag tycker att den är fantastisk!
    Dock är det inte pärlorna jag gillar mest utan själva kaninen. =) Men det
    är ju så klart en smaksak. =)
    Lycka till!

• Alexander77

haha när ingen fick göra reklam blev de tyst... tummen upp
    frugan har en sådan och hon e grymt nöjd me sin (jag reser mkt i arbetet så då lämnar jag frugan hemma med sin rabbit)
    hon har exact den som du länkade där. 

Skulle köpa en rabbit för 349 spänn men landade på över tusenlappen, herregud vad mycket skoj det finns när man börjar surfa omkring.

Jag beställde den rabbiten som jag pratade om tidigare, så får vi se om den är så bra som betyget säger 

• Anonym (haren)
    Anonym (Förväntansfull) skrev 2010-06-23 22:16:12 följande:
    Skulle köpa en rabbit för 349 spänn men landade på över tusenlappen, herregud vad mycket skoj det finns när man börjar surfa omkring.

Jag beställde den rabbiten som jag pratade om tidigare, så får vi se om den är så bra som betyget säger 
    såg en tråd på ett annant forum om exact den du köpte och hon va jätte nöjd också
    går och funderar på om man ska slå till var köpte du din nån stans jag hittar bara för rund 450:- jag e studerande så jag snålar med allt :) 
  • Hanna1987

Den är verkligen kanon :) Hade en innan men så gick den söder, funderar skarpt på att köpa en ny ;)
    Vart beställde du din ifrån?? :D

BF 2010-06-25 ♥

Jag handlade på www.sveavillage.com dom hade bra priser på massor av grejer, det var väl därför det blev så dyrt i slutändan :P Den rabbit jag köpte heter eclipse ultra 7 rabbitronic som den så flashigt kallas, den gör vad den ska och lite till, jag stortrivs med den den var inte speciellt svår manövrerad heller, fast det finns massor av olika program så för den lite mer avancerade så kan man nog ha riktigt skoj med den.  sen köpte jag lite andra roliga grejer också, en sak som jag köpte är en grej som är en pump och en clit massage grej, kan inte förklara det bättre, men jag måste rekommendera den till hela världen tjejer, helt sjukt skön. Jag återkommer med namnet på den, måste kolla på kartongen :) 

• Anonym (haren)

ooooh tackar "TS" jag har beställt  en nu, köpte bara den blev lite frakt på notan då jag inte kom upp i 800:-,  men fortfarande billigare :D 1000 tack för hjälpen :D

Nu har jag kollat vad den heter, den heter Vibro Clit Massager Pump
    Jag bara måste höja den här prylen till skyarna

Alla andra leksaker för sololekar som tjej -  släng er i väggen :) 

Svar på tråden Tänkte köpa en Rabbit