Var snubblar man över Drömprinsen?
Börjar till min besvikelse inse att Drömprinsen inte kommer att komma och ringa på min dörr......
Men hur ska jag hitta honom?!? Hade bara bott i kommunen där jag bor nu i 1år när min exman och jag separerade. De vänner jag hade fått var grannar i området där vi bodde. Jag hade inte råd att bo kvar i huset så jag fick flytta. Han bodde kvar och träffade snabbt en ny. Grannarna fortsatte umgås med honom och hans nya och slutade höra av sig till mig. Vilket väl iofs är förståligt.
Känner knappt några här, jobbar på en liten arbetsplats och umgås inte privat med någon på jobbet (vi är inte i samma ålder), de jag träffar ibland är mammor här från FL. Så jag har alltså ingen att gå ut med, så att träffa honom på krogen verkar inte hända. Har testat några gratis dejtingsidor men antingen är det killar som vill resa flera varv runt jorden och har som största intresse att träna, träna, träna, kanske inte riktigt samma liv som jag lever med två små barn varannan vecka. Och de är förmodligen inte det minsta intresserade av en otränad småbarnsmorsa heller för den delen. Eller så är det killar som jag tyvärr inte är det minsta intresserade av, har insett att jag tyvärr är rätt kräsen. Andra dejtingsidor kostar ju pengar att bli medlem på (eller för att kunna läsa och skicka meddelanden) och det har jag tyvärr inte råd med. Och känns som om det är samma killar som är där som på gratissidorna så är det bortkastade pengar.
Så ni ensamstående som hittat en ny partner, vart hittade ni honom/henne? Känner att jag behöver få lite solskenshistorier så jag vågar tro på kärleken igen. Vill ju inte leva ensam resten av livet!