• Curlingmorsan

Var snubblar man över Drömprinsen?

Börjar till min besvikelse inse att Drömprinsen inte kommer att komma och ringa på min dörr...... Flört

Men hur ska jag hitta honom?!? Hade bara bott i kommunen där jag bor nu i 1år när min exman och jag separerade. De vänner jag hade fått var grannar i området där vi bodde. Jag hade inte råd att bo kvar i huset så jag fick flytta. Han bodde kvar och träffade snabbt en ny. Grannarna fortsatte umgås med honom och hans nya och slutade höra av sig till mig. Vilket väl iofs är förståligt.
    Känner knappt några här, jobbar på en liten arbetsplats och umgås inte privat med någon på jobbet (vi är inte i samma ålder), de jag träffar ibland är mammor här från FL. Så jag har alltså ingen att gå ut med, så att träffa honom på krogen verkar inte hända. Har testat några gratis dejtingsidor men antingen är det killar som vill resa flera varv runt jorden och har som största intresse att träna, träna, träna, kanske inte riktigt samma liv som jag lever med två små barn varannan vecka. Och de är förmodligen inte det minsta intresserade av en otränad småbarnsmorsa heller för den delen. Flört Eller så är det killar som jag tyvärr inte är det minsta intresserade av, har insett att jag tyvärr är rätt kräsen.  Andra dejtingsidor kostar ju pengar att bli medlem på (eller för att kunna läsa och skicka meddelanden) och det har jag tyvärr inte råd med. Och känns som om det är samma killar som är där som på gratissidorna så är det bortkastade pengar.

Så ni ensamstående som hittat en ny partner, vart hittade ni honom/henne? Känner att jag behöver få lite solskenshistorier så jag vågar tro på kärleken igen. Vill ju inte leva ensam resten av livet! Glad

Ebba & Felix mamma
  • Svar på tråden Var snubblar man över Drömprinsen?
  • malin1980

Jag hittade honom på gay-klubb....ha haTungan ute

• Curlingmorsan
    malin1980 skrev 2010-06-20 21:11:36 följande:
    Jag hittade honom på gay-klubb....ha haTungan ute
    Hmm... annorlunda Glad
    Ebba & Felix mamma
  • malin1980

ha ha ja verkligen!! Men det ska du veta att det går mer singlar som är hetro på gay ställen än homosexuella Flört

• Curlingmorsan
    malin1980 skrev 2010-06-20 21:20:35 följande:
    ha ha ja verkligen!! Men det ska du veta att det går mer singlar som är hetro på gay ställen än homosexuella Flört
    Problemet är ju bara att jag inte har någon att gå ut med. Och är ju inte direkt sugen på att gå ut själv, det är jag för blyg för!
    Ebba & Felix mamma
  • ledig pappa

hej! jag har samma problem som du, har tre barn på heltid, pga det e ingen tjej intresserad av mig, har ju inte heller tid o gå ut heller, så tråkigt att inte ha nån att prata med ens. hör gärna av dig om du har lust, förmodligen för gammal?? men kul att prata ändå!

mvh dalldall

• Challe82
    Curlingmorsan skrev 2010-06-20 21:27:27 följande:
    Problemet är ju bara att jag inte har någon att gå ut med. Och är ju inte direkt sugen på att gå ut själv, det är jag för blyg för!
    Ebba & Felix mamma
    Hej Ebbabebbasmamma!

Var finns du ? i Sthlm eller?

Jag går ut med dig om jag får?

Är en bra kille på 28 somrar och bor i centrala sthlm...

Mvh
  • curiosa

Håller med dig.
    Det är verkligen jätte svårt att träffa nån.
    Jag har vart singel i 3 år nu (tillfällig flört har funnits men inget stabilt) och jag är så less på det.
    Men ingenstans finns ju drömprinsen verkar det som

• Mrs staar

jag hittade min på ett kosläpp förra våren. haha. han var bonden som ägde stället. pang sa det o vi båda blev förälskade. nu bor vi tillsammans och jag väntar hans barn. o jag var en otränad trebarnsmorsa.. dock en väldigt snygg sådan

den stora drömprinsen finns där man minst anar. keep looking

• Curlingmorsan
    Mrs staar skrev 2010-06-27 18:23:31 följande:
    jag hittade min på ett kosläpp förra våren. haha. han var bonden som ägde stället. pang sa det o vi båda blev förälskade. nu bor vi tillsammans och jag väntar hans barn. o jag var en otränad trebarnsmorsa.. dock en väldigt snygg sådan

den stora drömprinsen finns där man minst anar. keep looking
    Ha ha oki det är gayställen, facebook och på kosläpp man hittar dem. Det va ju attans att årets kosläpp redan varit.  Flört
    Challe82 skrev 2010-06-26 13:50:40 följande:
    Hej Ebbabebbasmamma!

Var finns du ? i Sthlm eller?

Jag går ut med dig om jag får?

Är en bra kille på 28 somrar och bor i centrala sthlm...

Mvh
    Nej bor inte i Stockholm, bor i Kungsbacka strax utanför Göteborg. Glad
    Ebba & Felix mamma
Svar på tråden Var snubblar man över Drömprinsen?