Jag födde min dotter för 4,5 månad sen. Jag har en myom som blev ganska stor under graviditeten men som inte orsakade några problem, den har nu krympt ner till sin "vanliga" storlek.
Men, efter min förlossning fick jag inte ut hela moderkakan och den skulle komma ut av sig själv, 17 dagar efter kom den och jag blev jätte sjuk, fick ligga på sjukhuset i 5 dagar för livmodersinfektion. Efter 3 månader hade jag inte slutat blöda, vilket dom sa att det kunde vara för att jag hade haft en infektion. Men jag gav mig inte och vid en undersökning visade det att jag fortfarande hade rester kvar efter graviditeten så en skrapning gjordes. 2 veckor efter fick jag en livmodersinfektion igen! blev frisk och fick min mens.
Sedan förlossningen den 3 mars har jag haft kraftiga avslag, som mens blödning ungefär fast i olika kulörer. Jag har inte slutat blöda ännu... Trode att jag var ensam om detta problemet då mina läkare står som frågetecken och har inga svar, inga tankar om varför jag inte kan sluta blöda. Jag fick en tid i oktober för då borde jag ha slutat blöda, om inte så skulle vi diskutera över en operation, som går ut på att jag antagligen måste ta ut och ta väck min livmoder. Jag håller tummarna för att jag ska sluta då jag vill ha mer barn... Jag blev självfallet jätte arg på läkarna som har gett mig dessa svaren och jag vet inte alls vart jag ska vända mig. Du kanske har lite tips om hur du har gått till väga? Jag har nog haft 4 eller 5 läkare sedan förossningen och det känns som om dom inte alls förstår vilket enormt problem det är att blöda nästan 5 månader.
Hoppas att du får bukt med dina problem och att du blir av med dina avslag...