Jag går hem till väninna och missbrukar amfetamin varje dag
Ja som rubriken lyder jag är en tjej i 20 års åldern som lever ett rätt kaotiskt liv tillsammans med min kille och hans son som jag för övrigt HATAR. Men det hör inte hit, jag vill inte att min respektive ska komma på mig, varför jag helt plötsligt ändrade uppfattning om hans son började älska honom mer än något annat när jag inte för så längesedan tyckte han var pesten själv - det är ju efter att jag började missbruka igen. Jag har en kompis som istället för att missbruka vitt röker på det vita har aldrig varit hennes grej. Hon tycker detta är helt okej vi kom överens om detta tillsammans att hon skulle hålla det åt mig. Känner mig som ett monster fram tills jag tar på mig kläder och går hem till henne drar 2-3 kanske 4 linor och sen är jag människa igen. Möter världens med världens största leende och kärlek. Jag tycker inte att det jag gör är fel, resonerar lite som att nöden har ingen lag. Är jag dum? Kan jag leva mitt liv på något annat sätt i så fall hur?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-21 14:16
Då jag vuxit upp omringad av någon form av missbruk hela mitt liv så är det kanske inte så konstigt om man tillslut själv väljer den vägen vilket vissa inte gör vissa väljer ju att vända ryggen åt det och aldrig ta till det men inte jag - jag står mitt kast.....
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-24 00:32
faan har varit "på" hela dagen idag. *Ångest*, nä på måndag NA möte....har bestämt mig nu att detta måste få ett slut