• catman

    Inte röra sin man....

    Några andra pappor som lever i ett totalt kallt förhållande sen graviditeten började??

    Jag själv kan inte minnas att min kvinna skulle ha rört vid mej en endaste gång under graviditeten, inge kel eller mys totalt blockerad ...

    Om jag tar initiativ å kramar henne i köket eller om vi möts i huset så inte nekar hon eller drar sej undan, men ALDRIG så hon skulle ta nåt initiativ!!!

    Sover nog i samma säng men inget sex eller nån antydan på nåt dom senaste 8 månaderna.

    Finns det andra som upplever samma saker????

  • Svar på tråden Inte röra sin man....
  • Pappa22

    Jag har det lika dant!

    Vi har pratat om det en hel del och hon säger att hon inte vill helt enkelt. Är tydligen vanligt för ett sexliv att dö ut helt då kvinnorna lätt kan tappa lusen under en graviditet.

    Min sambo försökte förklara detta för mig genom att beskriva att hon nog inte har tänkt en ens lite sexuell tanke sedan hon blev gravid

  • HampusPappa

    Håll ut. det är något år av ditt liv. Sen kommer du ha en liten illbatting som ränner runt dina fötter och du kommer inte komma ihåg denna "torka".

    Gläds åt/med henne. Hon bär på DITT barn. Ge henne massage på alla ställen så ska du se att du kommer ha en harmonisk käresta. Sen kan du tillfredsställa dig själv. Funkar alldeles utmärkt!

    /HP

  • stockholmsveckan

    kan hålla med där


    för var det alltid mys och sex och roliga stunder, men sedan graviditeten har allt förändrats.


    mycket små gnabb och när man försöker kramas så blir det bar gnäll.
    men sex har vi inte haft så problem med men mycket mindre en inan grav.
    nu är det 8 dar til BF så detta var en liten period i livet.
    nu när  vi får barn blir ju det vår största lycka och allt återgår nog till det vanliga

    det är värt att lida lite pin  men det vickdiga är att ens partner förstår hur man känner
    och att man kan prata om saken

  • MrKlister
    HampusPappa skrev 2010-06-28 11:28:53 följande:
    Håll ut. det är något år av ditt liv. Sen kommer du ha en liten illbatting som ränner runt dina fötter och du kommer inte komma ihåg denna "torka".

    Gläds åt/med henne. Hon bär på DITT barn. Ge henne massage på alla ställen så ska du se att du kommer ha en harmonisk käresta. Sen kan du tillfredsställa dig själv. Funkar alldeles utmärkt!

    /HP
    Om hon är så äcklad av mig att hon inte ens låter mig röra vid henne, så är det ju lite svårt med massagen...
  • kexkille

    Allt som ni beskriver har absolut inget med er som partner att göra!
    Det är inte ert fel att hon är off!
    Det beror enbart på alla hormoner som strömmar genom hennes kropp.

    Älskar ni er partner så stå ut!
    Det kommer som sagt en dag då det blir hyfsat normalt igen..

    Vart själv pappa för andra gången för ca 28 dagar sen..
    Jag hade iofs inte samma problem som er.
    Inte i samma utsträckning så att säga, men definitivt minskad lust hade min fröken.

    Så sluta oroa er och ta "saken" i egna händer tills graviditeten är över..

  • orpon

    jag har gått igenom just det där, förhållandet tog så mycket stryk att det sprack några år senare... Hormoner eller inte, kvinnan måste kunna sätta sig in i mannens sits, det förväntas ju att vi ska stå ut med så mycket, så lite kan kvinnorna offra sig på med, oralsex, eller handjobb.. det är verkligen inte för mycket begärt, för att visa att hon älskar dig!

    Jag kommer förmodligen inte att vilja ha fler barn, därför att jag inte tänker acceptera avsaknad av sexliv i ett par år, alternativt så kommer vi överens innan om att jag får ha en älskarinna om hon inte har lust....

Svar på tråden Inte röra sin man....