• lenas funderingar

Vad ska ni ha på er på midsommar

Vad ska ni ha på er på midsommarafton? Visa gärna bild :)
    Tar gärna emot tips med på snygga midsommar kläningar

• Svar på tråden Vad ska ni ha på er på midsommar
  • ängeln83

Jag ska ha denna klänningen ihop med vita Converse.
    Är egentligen ingen klänning tjej men denna är helt underbar, enkel och fin.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • tuzzla
    ängeln83 skrev 2010-06-22 14:50:28 följande:
    Jag ska ha denna klänningen ihop med vita Converse.
    Är egentligen ingen klänning tjej men denna är helt underbar, enkel och fin.
    åh jäk**r vilken snygg klänning!!!!! Gillar inte heller klänning eg, kan ha kort kjol ibland, men DENNA skulle kunna omvända mig!!!!!!
    Var har du köpt den????  
  • 010306

Kan inte med detta med att spara in bilder men la in en klädsel jag funderar på att ev ha under kategorin outfits på min sida
    Kan varna att jag är en kjol & klänningtjej som gillar höga klackar ;)

• Fikabröds Kungen
    lenas funderingar skrev 2010-06-21 21:47:59 följande:

Vad ska ni ha på er på midsommarafton? Visa gärna bild :)
    Tar gärna emot tips med på snygga midsommar kläningar

Inget tänkte chocka omgivningen lite gran ;)
  • ängeln83
    tuzzla skrev 2010-06-22 14:52:52 följande:
    åh jäk**r vilken snygg klänning!!!!! Gillar inte heller klänning eg, kan ha kort kjol ibland, men DENNA skulle kunna omvända mig!!!!!!
    Var har du köpt den????  
    Ja visst är den helt underbar , och den sitter sååå snyggt på, lite annorlunda skuren vilket gör den ännu finare

Jag köpte den här i den lokala butiken där jag bor men jag tror den finns på Sisters också. Fanns även en cerise med svarta prickar.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    tuzzla skrev 2010-06-22 20:35:24 följande:
    Jag som alltid kör på svart eller vitt, tyckte faktiskt att din gula var finare!!

Håller med, den gula är mycket fin, känns lite roligare nu på sommaren, och den är såå cool ihop med typ Converse, jag som inte är nån högklackat tjej

Men testa att googla på Sisters Point så kanske du hittar den nånstans.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Proletariatet

Om det inte blir alltför varmt ska jag ha min malungsdräkt på mig

• La Lola

Åh...måste man tänka på det oxå.....

Jag vet inte vad jag ska ha...
    Pyjamas kanske....

*mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • sweetpea

Något som inte är för kallt. Jag hatar att frysa. Jeans och en fin blus, kanske. Sedan lär väl fleecetröjan åka på lagom till lunch.

• SuzR

jag vet inte...vi ska vara hemma på innegården så jag kan lätt ta på mig mer kläder om det behövs och är det dåligt väder så sitter vi inne...men jag kommer nog ha klänning oavsett väder..vet inte vilken bara. eller kjol..? hmm vad svårt det blev nu

• 071001

ängeln83, men så fin klänning!!! Precis min smak och stil.
    Jag vet vad jag tar på mig. Har en vit somrig klänning men tycker att jag är för blek för den.

• SuzR
    071001 skrev 2010-06-23 10:56:33 följande:
    ängeln83, men så fin klänning!!! Precis min smak och stil.
    Jag vet vad jag tar på mig. Har en vit somrig klänning men tycker att jag är för blek för den.
    brun utan sol? jag har gjort slut på en tub på mindre än två veckor och det blir faktiskt snyggt!
  • 071001

SuzR, oh ja, jag bus:ar konstant! Men just helvitt tycker jag nästan kräven en utlandsbränna. Får se hur brun jag är på fredag

• SuzR
    071001 skrev 2010-06-23 12:25:03 följande:
    SuzR, oh ja, jag bus:ar konstant! Men just helvitt tycker jag nästan kräven en utlandsbränna. Får se hur brun jag är på fredag
    ja du har några dagar på dig att dra utomlands då;)
  • 071001

Haha, eller fortsätta att titta djupt i min bronzer!

• sweran

jag o dottern ska ha matchande klänningar från meandi... vita med äpplen på... hur söta som helst..

Svar på tråden Vad ska ni ha på er på midsommar