• Anonym

Vad tänder dig hos din partner?

Som frågan lyder, finns det något hos din partner som du tänder extra mycket på?

Eftersom kutym är att TS svarar på sin egen fråga så: Hennes ögon när hon är pilsk går inte av för hackor! Rent fysiskt så får jag väl säga att hon har ett så härligt sköte så hon kan inte dölja sin njutning.

• Svar på tråden Vad tänder dig hos din partner?
  • Anonym (tonårsmorsa)

Jag tänder på att han tänder på mig! Blicken, beröringen, allt lovar mer...

I ögonen är han fortfarande den 23-åring jag blev kär i men kroppen tillhör en 44-årig gubbe Men det bästa är att vi har övat oss i över 20 år på att ge varandra maximal njutning...

• MandyLane

Hans kropp.. starka armar, axlar, rumpa, mage... hans blick när han är tänd.. hans stånd när han är tänd.. ja det finns mycket... Drömmer

• jfsebastian

Hennes inställning till sex med mig, hennes lust och öppenhet för fantasier, hennes fantastiska kropp och hennes intelligens, hennes känslor och beröring. HON tänder mig mer än någon annan gjort i livet. Jag är 40+ och känner mig som en vrålkåt 16-åring i hennes sällskap.
    Hon är helt enkelt en perfekt partner för mig.

• Nattögat 64

Tänder helt klart på ögonen först och sedan kroppshållningenSolig

• Nerdygirl

Hmmm... lite av varje... blicken, kyssarna, beröringen, hans kropp, hans doft, hans sätt att vara... han har hela paketet liksom! Drömmer

Hurm.
  • Lillsnufflan

Allt! Hans ögon, hans händer, hans näsa, hans mjuka hud, hans intelligens och humor, att han älskar mig, hans överarmar, hans bröstkorg, hans mjuka läppar, hans godhet (med det menar jag både hans omtanke om andra människor och att han smakar gott!) och hans örsnibbar. Till exempel. Ja just det, han luktar så oemotståndligt också. Och så tycker jag om att han blir förlägen när jag berättar allt det här för honom.

• Anonym (mmm)

Hans blickar, hans kyssar, hans andning och hur han pratar sådär lite viskande med mig när han är kåt, hans starka armar, rygg, bröstkorg, hans tatueringar, hans rumpa och lår.. Att han doftar så otroligt gott.. Men det som tänder mig allra mest är när jag verkligen får honom att  njuta..

• Anonym (host)

Inget.. Tragiskt, men sant.

• sthlmstok

Blicken, kroppen, hungern, kyssar, andning, beröring, lukt....

Massor

• Anonym

Dominans! min partner är dominant och låter mig aldrig glömma var min plats är :D

• StinaFia
    Anonym skrev 2010-06-22 11:22:43 följande:
    Dominans! min partner är dominant och låter mig aldrig glömma var min plats är :D
    samma här

förutom det tänder jag på att han har så stor inre styrka, på ett vis som gör att han visar känslor utan skam. han accepterar allt hos sig själv, både det milda och det brutala...
    fast det finns mycket som tänder mig hos honom, dessa två exempel är bara de mest framträdande.
  • redneck girl

blicken,att vi har enormt bra sex i hop,hans rumpa,hans händer,och den trygga lukten.när han tar på mig och säger vad han vill göra med mig....och att han blir lite generad när jag säger vad jag vill med honom;) sen blir jag ju otroligt tänd på att se honom så där kåt och veta att det är jag som får honom sån.finns ju massor att skriva,men jag gör ett stopp nu.

• Sarilariz

Hans doft, hans otroligt välformade/muskulösa rumpa och ben. Ögonen, händerna. Sättet han ser på mig ibland när han tror att jag inte ser..

Svårt att begränsa sig, det är så mycket.

• KataStråf

Hela han! Han är min gud ♥ :)

• Anonym

jag tänder på min kille när han smeker mig på låret och sånt

• Anonym

På att hon har flytdynor där fram och en sån där va' heter de' nu igen mellan benen Glad

Allvarlitgt talat: Hennes intelligens, humor, kelighet och vilda kåthet när hon är på det humöret. Rumpa, bröst och kyssar är inte heller fel.

Svar på tråden Vad tänder dig hos din partner?