• Förväntansfull0406

Var finns bästa baby "tillbehören"??? (kring malmö) Hjälp!

Ja.... som rubriken lyder.

Vi behöver alla tillbehör till spjälsängen och vagn. Var hittar man finast till rimligt pris? Jag tänkte kolla Ullared, men eftersom jag mår riktigt skit nu på slutet och knappt kan gå så känns det uteslutet, tyvärr.

Jag bor i en mindre stad och närmaste storstad är Malmö. Är det babyproffsen/babyland som gäller eller finns det andra butiker som har detta?

Var har ni köpt ert? Om ni vet en bra affär så får ni om möjligt ange adressen.

Mina hjärtan Julia Albin Bebis Bf 100729
  • Svar på tråden Var finns bästa baby "tillbehören"??? (kring malmö) Hjälp!
  • Jessica24

Vi har i stort sätt köpt alla våra babyprylar på Babyproffsen i Lund.
    Trevligt bemötande, kunnig personal och dom har det mesta.

Butiken ligger på St. södergatan 18.

• KossanMuu

IKEA! kolla först vad de har. babyaffärer är alltid dyrare. för kläder är engelbrektsboden bra! fast nu är det iofs rea överallt ändå. vill du kolla babyaffärer tror jag att babyringen vid jägersro har bäst priser.

♥ Clara 14 februari 2010 ♥ - kossanshandarbete.blogg.se
  • Förväntansfull0406
    KossanMuu skrev 2010-06-22 09:21:10 följande:
    IKEA! kolla först vad de har. babyaffärer är alltid dyrare. för kläder är engelbrektsboden bra! fast nu är det iofs rea överallt ändå. vill du kolla babyaffärer tror jag att babyringen vid jägersro har bäst priser.
    jo, jag kolla i en lokal babyaffär, de tog 500 spänn för ett späljskydd Förvånad rimligt??

var ligger engelbrektsboden?
    Jessica24 skrev 2010-06-22 09:18:52 följande:

Vi har i stort sätt köpt alla våra babyprylar på Babyproffsen i Lund.
    Trevligt bemötande, kunnig personal och dom har det mesta.

Butiken ligger på St. södergatan 18.

Okey, nu ligger malmö lite närmare, och jag tror vi tar Ikea samtidigt så smidigast vore babyproffsen i malmö, hoppas de är lika bra där.

tack för tipsen.
  • Jessica24
    Förväntansfull0406 skrev 2010-06-22 09:28:01 följande:
    Men, säljer dom spjälskydd o sånt på Ikea??
    Ja, dom gjorde det förr i alla fal. Ett av våra spjälskydd komme därifrån och har varit jättebra.
Svar på tråden Var finns bästa baby "tillbehören"??? (kring malmö) Hjälp!