• Anonym (Sex!?)

piller för att öka sexlusten-några erfenheter???

Hej

Jag undrar lite över hjälpmedel för att öka sexlusten för kvinnor. Jag är lite nyfiken på att köpa nåt hälsokost för att öka på lusten lite. Någon som har något att rekomendera.

Jag funderar på Largiplex eller Viamax Sensitive Desire. Hoppas det finns någon på FL som vill dela med sig, om de provat nån av dem eller nåt annat som varit bra. Jag vill veta om de var bra, hur det kändes, vad hände osv.... ja allt

Vore väldigt tacksam för lite hjälp med detta pinsamma ämne!

Kram på er i höstmörkret

• Svar på tråden piller för att öka sexlusten-några erfenheter???
  • Skusan

Jag har hört att Rosenrot ska ha en positiv inverkan på sexlusten... Jag har dock inte provat det själv. Det ska väl iofs ha en positiv inverkan på livet i stort, och kanske just därför som sexlusten ökar med?! Men läst artiklar där det just handlat om sexlusten... Så kanske värt att prova?

• Coursell

Jag är säljare på lustjakt AB och vi har Viamax sensitive desire i vårt sortiment.
    Det är otroligt svårt att säga dock hur det påverkar varje individ. Det sägs ju att man skall börja känna av det efter två timmar och det håller i sig i upp till 36 timmar.

För vissa kan jag säga att det har fungerat jättebra och de har varit jättenöjda. Några andra vittnar istället om att de inte kännt någon som helst skillnad.
    Det gäller ju vid dessa tillfällen att man är lite på gång redan. Man kan inte sitta hemma och vara allmänt nere och tro att en tablett ger världens kick. (tyvärr *s*)

Det är ju så att alla människor påverkas olika av olika preparat. För en som är van att dricka mycket te eller kaffe, är van vid alkohol (inte alkolist nu alltså) känner mindre än den som nästan aldrig nyttjar något med tex koffein i.

Aftonbladet hade låtit en 42-årig tvåbarnsmamma testa dessa piller och vad jag minns så var hennes recension: både min man och jag tyckte jag blev våtare, jag kände av den efter två timmar precis som det stod. Jag fick två orgasmer vilket har hänt förut men inte hör till vanligheterna.

Jag misstänker att jag enbart har gjort dig mer förvirrad med detta svar, men tyvärr kan ingen lova att ett visst preparat fungerar på just dig.

*kram* och lycka till

• Tvillingar71

Jag äter Rosenrot och det fungerar! Känner mer sexlust blir gladare och piggare.
    Kanske inte funkar på alla men väll värt ett försök!

Lycka till

• Anonym

viamax har jag provat och det hjälpte inte ett dugg ...... så det skulle inte jag lägga pengar på iallafall lycka till !

• Anderssonskan

Skrivit förut o skriver det igen

Rosenrot sätter fart på mig i alla fall

• Anonym (Sex!?)

Hej

Har nu testat lite.... och tänkte dela med mig av mina erfarenheter.

Rosenrot fungerar faktiskt!!!!4/5 möjliga getingar!!!!!Fick framför allt mer ork och lust att ha sex!!! Rekomenderas!!! Min pojkvän blev...

Har även provat largiplex, men det gav noll effekt, iaf på mig!!! 2/5 getingar. Detta beror på att jag kanske blev lite mer svullen/blöt men jag fick inte mer lust till att ha sex!!! Jag är mer ute efter ökad lust, än att fysiska effekter.

Jag beställde ju på nätet och fick då gratis med viamax (provförpackning), men det har jag inte provat än! Vågar ju inte blanda för mycket!!! Det får kanske bli nån helg framöver!!! Hihihihihi.... återkommer!!!

Tack för alla tips och idéer. Ibland kan sexlivet behöva piffas upp. Bara jobb, trötthet och allt annat kan ju göra att sexlusten tryter....

Så nu vet ni iaf vad jag tyckte!!!

Kram

• bakochfram

Hej på dig jag har en egen sexshop och har testat det mesta + att jag har rekomendationer av kunder, viamax fungerar ej så bra oftast ger de en större effekt på kvinnor över 45år men det finns en klitoriscreme som heter dynagine den lägger man på "lingonet" bara en pytteliten droppe och efter 4 minuter så har du effekt som heter duga, helt klart bäst
    Må så gott susanne

• Anonym

Jag äter rosenrot och den fungerar inte alls för mig

• Dirtsa

Rosenrot? Är det te eller tabletter? Finns att köpa var?

• Anonym

Dirtsa

Det är tabletter som man kan köpa i hälsokostaffärer

Svar på tråden piller för att öka sexlusten-några erfenheter???