Tvillingar födda i 24+6..
Jag fick vatten avgång den 3 december 2009, och fick ligga med dropp för att försöka ha dom kvar i magen. Tyvärr så bet det varken på mig eller pojkarna dom skulle ut. Så den 4 december 2009 föddes mina undebara prinsar. Som dom har fått kämpat, det var många gånger man trodde att det var kört. Men dom klarat och det gjorde även vi.
Dom som inte vart med om det här själv kan och kommer aldrig förstå hur tufft det här har vart. Vi förlorade vänner under den här tiden, vilket är mycket tråkigt. Men vad ska vi göra? Folk tog avstånd, folk var nyfikna, vi mådde skit men ja åh jag blir så trött bara jag tänker på skiten.
Efter den här incidenten har jag blivit starkare på något vis, det finns ingen som kan säga åt mig vad jag ska göra och inte göra.
Jag tycker det skulle vara kul om folk som vart med om samma sak eller liknande kunde skriva och berätta hur ni har haft det hur ni har förändrats som personer osv.. För tittar man sig omkring finns det inte många som har haft det såhär exremt som vi. Så skriv vettja!!!