Gravid-leggings??
Vart kan jag hitta gravid-leggings som går upp över magen? Som inte kostar flera hundra.
Har googlat men hittar bara såna som kostar typ 300
Nån?
Vart kan jag hitta gravid-leggings som går upp över magen? Som inte kostar flera hundra.
Har googlat men hittar bara såna som kostar typ 300
Nån?
Hade samma problem för ett tag sen och fick tips om polarn o pyret... Köpte två par och dom är JÄTTESKÖNA!! 3/4-dels kostar 200 kr har jag för mig...
finns tunnare på lindex, betalade ca. 60 kr. hm har 2 par för 79 tror jag det var.
Köpte på HM, lite tjockare variant med spetskant längst ner som jag älskar. Köpte ett par på Lindex också men de hasade bara ner, tills jag blev galen.
Ska kolla in de på PoP också, bra att kunna variera sig.
Jag har vänt mina bakofram, funkar utmärkt, går upp rejält över magen och kanar inte. Men det är såna som jag hade när jag vägde lite mer...
Likadant med strumpbyxorna...
Jag köpte på Gina Tricot (99 men i större stl än normalt, fungerar bra i v 27 som jag är i nu. Har från PoP oxå men de är lite tjockare tyg i dem.
Jag kan verkligen inte ha vanliga leggings, min mage sitter för långt ned så de skär in hur jag än sätter dem, min räddning har varit H&M´s leggings, finns både långa och 3/4 dels, med och utan spetskant, kostar 99 kr för de kortare, jättesköna! Kvaliteten vet jag inte hur den är, har inte haft dem så superlänge men än så länge håller de och för det priset köper jag gärna fler, vilket jag iofs redan har gjort, har tre par svarta, två med spets och ett par utan och ett par bruna som jag köpte igår på rean för 50 kr(!)
Läste den här tråden härromdagen och tänkte att så svårt ska det väl inte vara att hitta gravid leggins. Gav mig ut på jakt igår och jisses vad fel jag hade. Vill ha ett par vita som inte är tjocka gärna lite spets eller mönster längst ner och sluta på vaden och inte vid fotknölarna. För att förlänga önskelistan ska det vara gravidvarianten över magen.
Det fanns ingenting varken på Lindex, HM eller PoP. Hittade vanliga strumpbyxor i gravidvariant på Lindex, tjocka & grova på PoP och långa på HM.
Så LinaTed - nu håller jag med dig om att det är inte lätta att hitta gravidleggins. Köpte en storlek större och vanlig model så får vi se. Är i vecka 23 nu och kan ha dem. Förhoppningsvis klarar jag mig hela sommaren. Skulle dock vara skönt att slippa spänningen under magen.