Nån mer som började med pergotime början på juni?
Började med pergotime den 6 juni. Började ta ägglossningstest varje morgon från dag 10 och framåt. Fick utslag på dag 18 ( blev hur förvånad och glad som helst att det funkade denna gång ) . Har tidigare försökt med både enkeldos och dubbeldos och inget av det funkade så nu kör jag med trippeldos. Trodde ett tag att jag inte bet på pergo alls, men så va alltså inte fallet :) Även dag 19 hade jag utslag på stickan. Då bör detta betyda att jag fick ägglossning dag 20. Provade även då ett ägglossningstest för att va på den säkra sidan och det visade inget utslag, så allt är som det bör. Dag 21 började jag med en progesteronkräm som heter ProgesterAll. Dag 23 gick jag till sjukhuset och de tog ett blodprov för att se om jag verkligen haft ägglossning. Har planerat ta krämen i 14 dagar fram till dag 34, alltså den 5 juli. Dag 35 sedan har jag tänkt grav.testa mig och visar det negativt ska jag sluta med krämen samma dag och invänta mens som bör komma efter 1-3 dagar. Visar testet positivt fortsätter jag med krämen i minst 3 mån för att försäkra mig om att ägget fastnar ordentligt. Så ser mitt försök för denna månad ut!